توليد لوح فشرده ترتيل كل قرآن در جامعةالقرآن والعترة تبريز
کد خبر: 1191982
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۰۳

توليد لوح فشرده ترتيل كل قرآن در جامعةالقرآن والعترة تبريز

لوح فشرده ترتيل آموزشی كل قرآن با صدای استاد محمدصديق منشاوی در مؤسسه جامعةالقرآن والعترة شهرستان تبريز توليد شد.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: لوح فشرده ترتيل آموزشی كل قرآن با صدای استاد محمدصديق منشاوی در مؤسسه جامعةالقرآن والعترة شهرستان تبريز توليد شد.


سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بيان اين مطلب گفت: لوح فشرده ترتيل آموزشی كل قرآن به تفكيك صفحه به صفحه و فشرده توسط مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز تهيه و توليد شد.


اين فعال قرآنی به توليد لوح فشرده ترتيل آموزشی كل قرآن با صدای استاد محمدصديق منشاوی اشاره كرد و گفت: همانند اين لوح فشرده با صدای استاد محمود خليل‌الحصری توليد شده است و متقاضيان همواره می‌توانند از اين لوح بهره‌مند شوند.


وی در ادامه بيان كرد: ازجمله امكانات اين نرم‌افزار قرآنی می‌توان به فشرده بودن حجم فايل در قالب 2 صفحه مجزا اشاره كرد كه قابل اجرا در رايانه‌ها و دستگاه‌های پخش سی دی است و همواره به قيمت 4 هزار تومان توسط مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز به فروش می‌رسد.


عضو گروه بين‌المللی تواشيح طارق در ادامه بيان كرد: هم‌اكنون لوح‌های فشرده ترتيل‌خوانی قرآن توسط مؤسسه فوق‌الذكر به فروش می‌رسد كه افراد برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره تلفن 5261391 با كد 0411 تماس حاصل كنند.


اين كارشناس قرآنی تأكيد كرد: همچنين در بخش مقالات قرآنی مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز مقالاتی پيرامون قرآ‌ن‌شناسی گردآوری شده است تا محققان و انديشمندان قرآنی با مراجعه به اين بخش بهره‌مند شوند.


وی ضمن بيان مطلب فوق تأكيد كرد: يكی از امكانات منحصر به فرد مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز، استوديوی مجهز و پيشرفته اين مؤسسه است كه در سال 1388 با سرمايه‌ای بالغ بر 800 ميليون ريال تجهيز و راه‌اندازی شد و در اين استوديو محصولات متنوع و چندرسانه‌ای قرآنی، مذهبی و فرهنگی توليد می‌شود.

captcha