جوانان، سخنان مقام عظمای ولايت را ملاك عمل و حجت شرعی خود قرار دهند
کد خبر: 1280784
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
حجت‌الاسلام عليپور

جوانان، سخنان مقام عظمای ولايت را ملاك عمل و حجت شرعی خود قرار دهند

رئيس اداره تبليغات اسلامی انديمشك با تأكيد بر آگاهی سياسی ملت ايران اسلامی، تصريح كرد جوانان بايد با پرهيز از پرداختن به حواشی، سخنان مقام عظمای ولايت را ملاك عمل و حجت شرعی خود قرار دهند.









به گزارش روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام سعيد عليپور، رئيس اداره تبليغات اسلامی انديمشك صبح امروز، 9 شهريورماه در جمع فعالان فرهنگی شهرستان انديمشك با اشاره به ماجراجويی و سلطه‌طلبی امريكا، انگليس و فرانسه در وقايع سوريه و همراهی برخی كشورهای منطقه به خصوص حكومت عربستان و شيخ‌نشين‌ها با اين جريان و نيز درخواست برخی از جوانان مشتاق به منظور حضور داوطلبانه در كشور سوريه برای مبارزه با استكبار، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه ماست و بايد از هرگونه رفتار و يا درخواست احساسی و غيرمعقول پرهيز كرد.


رئيس اداره تبليغات اسلامی انديمشك اظهار كرد: امريكا به دنبال اين است تا كشورهای مؤثر خاورميانه را به زير سلطه خود بكشاند و با ترويج اسلام امريكايی در ميان مسلمانان، پايه‌های حكومت فرزند ناخلف خود يعنی اسرائيل غاصب را تقويت كند.


وی افزود: اين بهانه حمله شيميايی به برخی نقاط در سوريه توسط حكومت بشار اسد، ساخته و پرداخته سردمداران زور است و صهيونيزم جهانی با مجهز كردن مزدوران و تروريست‌ها در سوريه، به انواع سلاح‌های جنگی و شيميايی، به‌ دنبال دستاويزی برای حمله به اين كشور اسلامی هستند، كما اينكه در سال 2003 در عراق نيز برای غارت ذخائر نفتی اين كشور و نابودی مسلمان و مخصوصاً شيعيان، امريكا و انگليس، مدعی مبارزه با تروريسم شدند و با اين ادعا كه در عراق كارخانه توليد بمب شيميايی وجود دارد به آنجا حمله‌ور شدند.


عليپور در ادامه بيان كرد: تجاوز به كشور سوريه به منظور دفاع از اسرئيل و قطع ارتباط ايران و حزب‌الله لبنان و شكستن خط مقاومت اسلامی در كشورهايی است كه در مقابل اين غده سرطانی ايستاده‌اند. اما بدانند آتش فتنه‌ای كه برپا كرده‌اند پيش از اينكه به سوريه ضرر برساند، دامن خود آنان را فراخواهد گرفت.


رئيس اداره تبليغات اسلامی انديمشك تصريح كرد: هر روز تعدادی از مردم مسلمان سوريه اعم از پير و جوان، مظلومانه كشته می‌شوند و كوچكترين وظيفه ما ابراز همدردی و اعلام حمايت از ملت سوريه و نيز ابراز انزجار از دسيسه‌های صهيونيزم جهانی است. ولی در زمينه اعزام به سوريه، همه بايد تابع بی‌چون و چرای فرمايشات مقام معظم رهبری باشيم.


وی گفت: امروزه مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌فقيه و عمود خيمه و محور جهان اسلام علی‌الخصوص شيعيان مطرح است و اگر معظم‌له، در اين زمينه جكم جهاد صادر فرمايند همانطور كه در هشت سال دفاع مقدس، همه گوش به فرمان ولی‌فقيه زمان يعنی امام امت(ره) بودند و جوانان ما به جبهه‌های نبرد حق عليه باطل شتافتند، امروز نيز اينگونه خواهد بود و لذا جوانان بايد با پرهيز از پرداختن به حواشی، سخنان مقام عظمای ولايت را ملاك عمل و حجت شرعی خود قرار دهند.

captcha