دوره آموزشی «علم و ایمان» برگزار می‌شود
کد خبر: 1321659
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

دوره آموزشی «علم و ایمان» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: دوره آموزشی «علم و ایمان» به همت پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج مستضعفین با محوریت مباحث علوم انسانی اسلامی در رشته‌های جامعه‌شناسی، مدیریت، علوم سیاسی، اقتصاد و حقوق در دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دوره آموزشی «علم و ایمان» به همت پژوهشکده مطالعات و تحقیقات سازمان بسیج مستضعفین و با همکاری سازمان بسیج دانشجویی، مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) و بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، در روزهای ۷ و ۸ آذرماه در دانشکده الهیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.



بنا بر این گزارش، در این دوره که با محوریت مباحث علوم انسانی اسلامی در رشته‌های جامعه‌شناسی، مدیریت، علوم سیاسی، اقتصاد و حقوق برگزار می‌شود، اساتیدی چون حجت‌الاسلام پارسانیا، حجت‌الاسلام رحیمی‌پور، آیت‌الله کعبی و آقایان پیغامی، کدخدایی، خاشعی و امامی در گروه‌های تخصصی پنج‌گانه به ارائه مباحث خواهند پرداخت.



هدف از برگزاری این دوره آموزشی دو روزه که یکی از دوره‌های تخصصی «طرح علم و ایمان» است، ترغیب دانشجویان و به طور ویژه دانشجویان علوم انسانی به کارکردن در حوزه علوم انسانی اسلامی، حمایت از طرح‌ها و ایده‌های برتر و پایان‌نامه‌های این حوزه و شناسایی افراد مستعد جهت فعالیت در این حوزه اعلام شده است.



علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنتی www.elmoiman.ir مراجعه کرده یا با ارسال پیامکی به شماره ۱۰۰۰۴۴۷۶ که در بردارنده نام، نام خانوادگی، نام دانشگاه و رشته مورد نظر باشد، در این دوره ثبت‌نام کنند.



لازم به ذکر است که طرح علم و ایمان که توسط پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج اجرا می‌شود، شامل سلسله کرسی‌های نظریه‌پردازی، جلسات هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان، دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های تخصصی، جلسات سخنرانی و سلسله همایش‌های گذر از علوم انسانی غربی به علوم انسانی اسلامی خواهد بود و اهداف آن در نهایت ترویج و بسط گفتمان علوم انسانی اسلامی، حمایت از اساتید و دانشجویان فعال در این عرصه، حمایت از مقالات و پایان‌نامه‌های مرتبط با علوم انسانی اسلامی و حمایت از ایده‌های برتر در زمینه علوم انسانی اسلامی عنوان شده است.

captcha