سخنرانی نصرالله مفاهیم حقیقی جهاد را ترسیم کرد
کد خبر: 1376535
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹
احزاب ملی لبنان:

سخنرانی نصرالله مفاهیم حقیقی جهاد را ترسیم کرد

گروه بین‌الملل: ائتلاف احزاب و نیروهای ملی لبنان با تمجید از سخنرانی دیروز(28 بهمن) دبیرکل حزب‌الله لبنان، این سخنرانی را ترسیم‌کننده مفاهیم حقیقی جهاد دانستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه ماهواره‌ای المنار، هیئت هماهنگی ائتلاف احزاب، نیروها و شخصیت‌های ملی لبنان اعلام کردند: سخنرانی سیدحسن نصرالله در یادواره رهبران شهید حزب‌الله در شرایطی که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای پایان‌دادن به مسئله فلسطین تلاش می‌کنند، مفاهیم ملی و جهادی حقیقی را ترسیم کرد.
این هیئت تأکید کرد: نصرالله در سخنرانی خود به خطرات بزرگی که اندیشه تکفیری نشئت‌گرفته از گروه‌های تروریست مسلح، عامل آن هستند، اشاره کرد؛ اندیشه‌ای که مبتنی بر حذف مخالفان و ریختن خون آنان است.
این هیئت با اشاره به تشکیل کابینه توافقی در لبنان از سوی تمام سلام، نخست‌وزیر این کشور حفظ وحدت ملی داخلی برای رویارویی با خطرات تهدید‌کننده لبنان و در رأس آن مبارزه با تروریسم و جلوگیری از سلسله انفجارهای تروریستی انتحاری را مهم‌ترین مسئولیت ملی این دولت دانست.
هیئت هماهنگی ائتلاف احزاب، نیروها و شخصیت‌های ملی لبنان در پایان از دولت جدید لبنان جلوگیری از فعالیت رسانه‌های گمراه‌کننده و دروغ‌پرداز را که تأثیری منفی بر زندگی معمول لبنانی‌ها دارند، خواستار شد.
یادآور می‌شود، تمام سلام، نخست‌وزیر مأمور تشکیل لبنان پس از گذشت 10 ماه کشمکش سیاسی، 26 بهمن رسماً نخست‌وزیر این کشور شد و فهرست اسامی 10 وزیر کابینه توافقی جدید لبنان را اعلام کرد. 
ترکیب پیشنهادی کابینه تمام سلام باید از مجلس لبنان رأی اعتماد بگیرد.

captcha