دومین نشست «مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم‌انداز آینده» برگزار می‌شود
کد خبر: 1404986
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
با سخنرانی حجت‌الاسلام ایازی؛

دومین نشست «مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم‌انداز آینده» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: دومین نشست از سلسله نشست‌های «مطالعات قرآنی، وضعیت حال، چشم‌انداز آینده»، با حضور حجت‌الاسلام ایازی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی ایازی برگزار می‌شود.
بنا بر این گزارش، این نشست از ساعت 15:30 تا 17:30 روز دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه در سالن حکمت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد و گروه مطالعات قرآنی این پژوهشگاه از همه صاحب‌نظران این حوزه برای شرکت در این نشست دعوت به عمل آورده است.
یادآور می‌شود، نخستین نشست از این مجموعه نشست‌ها هشتم اردیبهشت‌ماه و با سخنرانی احمد پاکتچی برگزار شد و وی در این نشست به ارائه طرح‌واره‌ای پرداخت و در قالب آن تبیین خود از سیر مطالعات قرآنی و وضعیت فعلی و چشم‌انداز آینده آن را ترسیم کرد.
در حاشیه همین نشست، فروغ پارسا، عضو هیئت علمی گروه مطالعات قرآنی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی نیز هدف از برگزاری این نشست‌ها را را  تدوین برنامه راهبردی مطالعات قرآنی کشور عنوان کرد و  در این مسیر همکاری و همفکری همه صاحب‌نظران این حوزه را لازم دانست.
یادآور می‌شود، مکان برگزاری این نشست‌ها پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی واقع در بزرگراه کردستان، نبش خیابان 64 غربی است.

captcha