تلاش برای اختصاص وام به دانش آموزان اعزامی به عتبات عالیات
کد خبر: 1436922
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
اوحدی عنوان کرد:

تلاش برای اختصاص وام به دانش آموزان اعزامی به عتبات عالیات

گروه جامعه: رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام پنج هزار دانش آموز به عتبات عالیات، در خصوص اختصاص وام به این افراد، گفت: باید تفاهم نامه همکاری با معاونت پرورشی آموزش و پرورش امضا شود تا زمینه استفاده از تسهیلات بانکی برای دانش آموزان نیز فراهم شود.

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به امضای تفاهم نامه ای میان سازمان دانش آموزان و سازمان حج و زیارت با هدف اعزام دانش‌آموزان به عتبات عالیات، گفت: به دلیل شرایط درسی دانش اموزان اعزام آنها به عتبات از آبان ماه صورت خواهد گرفت.
وی به همکاری بانک تجارت با سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای اعطای وام اعزام به سفر عمره و عتبات عالیات نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد پشتیبانی بانک تجارت برای اعطای وام به دانش اموزان نیز کسب شود.
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: مذاکرات انجام شده و قطعاً باید این مذاکرات به تفاهم نامه همکاری با معاونت پرورشی اموزش و پرورش تبدیل شود تا زمینه استفاده از تسهیلات بانکی برای دانش آموزان نیز فراهم شود.
وی افزود: سهمیه عمره دانش آموزی در عمره 92 ـ 93 سه هزارو 200 نفر بود برای سال 93 ـ 94 نیز همین تعداد سهمیه در نظر گرفته می شود.
لازم به ذکر است: بر اساس تفاهم نامه ای میان سازمان دانش آموزان و سازمان حج و زیارت در سال جاری، پنج هزار دانش آموز به عتبات عالیات اعزام می‌شود.

captcha