ابراز رضايت زنان باكويی از برگزاری كلاس‌های قرآن
کد خبر: 1512849
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۸۵ - ۱۴:۵۱

ابراز رضايت زنان باكويی از برگزاری كلاس‌های قرآن

گروه فعاليتهای قرآنی: زنان باكويی از برگزاری كلاس‌های قرآنی در مسجد گله‌لی‌ايچری شهر باكو ابراز رضايت كردند.

«شفق حسين‌اوا» يكی از قران‌آموزان اين مسجد در مصاحبه با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه باكو، با اعلام اين مطلب گفت: از مدت‌ها پيش در اين فكر بودم تا در جلسات قرآن كريم شركت كنم و همواره آرزو داشتم قرآن را با صوتی زيبا قرائت كنم تا اينكه شنيدم در مسجد گله‌لی‌ايچری باكو برای خانم‌ها كلاس‌های آموزش قرآن داير شده است.
وی ادامه داد: از اين بابت بسيار خوشحال شدم و با مراجعه به مسجد ثبت نام كردم و هم اكنون نيز با اشتياق فراوان در اين كلاس‌ها شركت می‌كنم.
وی با اشاره به اين‌كه در كلاس‌های مسجد گله‌لی‌ايچری شهر باكو 22 نفر از خواهران مؤمنه شركت می‌كنند گفت: در حال حاضر الفبای عربی و بعد از آن روخوانی قرآن به قرآن‌آموزان آموزش داده می‌شود.
«سوينج قلی‌اوا» قرآن‌آموز ديگر اين مسجد گفت: با توجه به علاقه بسيار زياد مردم به خصوص خانم‌ها، امكانی فراهم شد تا در اين مسجد دوره‌های آموزشی قرآن كريم با حضور پرشور بانوان باكويی برگزار شود.
وی خاطر نشان كرد، با توجه به اين‌كه مردم جمهوری آذربايجان شور و شوق فراوانی به برپايی كلاس‌های قرآن دارند، لازم است امكانی فراهم شود تا همه‌ی علاقه‌مندان از حضور در اين كلاس‌ها بهره‌مند شوند.
captcha