اعلام اسامی برگزيدگان بيست و نهمين دوره مسابقات قرآن كريم آذربايجان‌غربی
کد خبر: 1525136
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۸:۱۷

اعلام اسامی برگزيدگان بيست و نهمين دوره مسابقات قرآن كريم آذربايجان‌غربی

گروه فعاليت‌های قرآنی: اسامی برگزيدگان مرحله استانی بيست و نهمين دوره مسابقات حفظ و قرائت آذربايجان‌غربی در اروميه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه آذربايجان‌غربی، بيست و نهمين دوره مسابقات قرآن كريم در سه رشته حفظ، قرائت و ترتيل19 و 20 بهمن‌ماه سال جاری به همت اداره كل اوقاف و امور خيريه استان اذربايجان غربی در مسجد قبا اروميه برگزار شد.
اداره كل اوقاف و امور خيريه استان اسامی برندگان اين مسابقات را به شرح زير اعلام كرد:
در رشته قرائت بالای 16 سال برادران،«مصطفی صولتی» رتبه دوم و«وحيد وكيلی» رتبه اول و در بخش خواهران «رقيه ميرزايی» رتبه دوم و «كبری جوادی» رتبه اول را كسب كردند.
در رشته قرائت زير 16 سال برادران، «سبحان آق‌گنبدی» مقام دوم و «محمدجواد مرادی» مقام اول و خواهران «مريم دوستی» و «سپيده صمدزاده» به ترتيب مقام دوم و اول را كسب كردند.
در رشته ترتيل بالای 16 سال برادران، «رحيم شهبازی» و «محمد محمدی» به ترتيب نفرات دوم و اول و در بخش خواهران «رقيه گل‌صنم‌لو» و «پريدخت عراقی» به ترتيب نفرات دوم و اول به عنوان مقام‌های برتر انتخاب شدند.
در رشته ترتيل زير 16 سال «فرهاد صبوری» و «ناصح تالاوی» به ترتيب نفرات دوم و اول و در بخش خواهران «فاطمه راضی» موفق به كسب عنوان برتر شدند.
در رشته حفظ كل بالای 16 سال برادران، «منصور اكبری» و «مرتضی محمدنژاد» و در بخش خواهران «هاجر فرهمند» و «زينب محمدنژاد» به ترتيب موفق به كسب مقام دوم و اول در اين بخش از مسابقات شدند.
در رشته حفظ كل زير 16 سال خواهران، «معصومه زينالی» مقام اول را به خود اختصاص داد.
در رشته حفظ 20 جزء بالای 16 سال برادران، «حسين مينايی» به عنوان نفر دوم و «عليرضا عيوضی» به عنوان نفر اول و در بخش خواهران «خديجه مولايی» به عنوان نفر دوم و «حميده اصغر نژاد» به عنوان نفر اول معرفی شدند.
در رشته حفظ 10 جزء بالای 16 سال برادران، «حسن محمدی» و «محمد ايرانی» به ترتيب به عنوان مقام دوم و اول و در بخش خواهران، «حليمه محمودی» و «فاطمه زرين» به ترتيب به عنوان نفرات دوم و اول اين بخش از مسابقات برگزيده شدند.
در رشته حفظ 10 جزء زير 16 سال در بخش خواهران نيز «زهرا حسينی» مقام نخست را به خود اختصاص داد.
captcha