انتشار سه عنوان كتاب در جشنواره مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی امام رضا(ع)
کد خبر: 1598255
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۸

انتشار سه عنوان كتاب در جشنواره مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی امام رضا(ع)

گروه ادب: جلسه ستاد برگزاری دومين جشنواره سراسری مديحه‌سرايی، چاوش و شعرخوانی امام رضا(ع) با هدف انتخاب مسئولان كميته‌های اصلی و بررسی نحوه برگزاری مراسم اصلی جشنواره در اردبيل برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبيل با تأكيد بر برگزاری باشكوه اين جشنواره ابتكار، خلاقيت، نوآوری و توجه به ارزش‌ها را مهم‌ترين ويژگی اعضای ستاد برگزاری عنوان كرد و با تأكيد بر ضرورت بهره‌گيری از توان علمی و هنری اصحاب فرهنگ و هنر، اساتيد حوزه و دانشگاه، خواستار حضور جدی و مشاركت سازنده اعضای ستاد برگزاری جشنواره شد.
وی با قدردانی از همت و تلاش دبيرخانه دومين جشنواره سراسری مديحه‌سرايی، چاوشی و شعرخوانی، گفت: برگزاری اين رويداد در سال گذشته به صورت همايش تخصصی در اردبيل، ما را بر آن داشت با هماهنگی دبيرخانه دايمی جشنواره از امسال اين برنامه را به صورت جشنواره ملی و در چهاربخش شعر، مقاله، مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی برگزار شود.
وی افزود: در صورت ضرورت و نياز، توانايی برگزاری اين جشنواره از سال‌های آتی به صورت بين‌المللی در اردبيل را داريم.
شكيبا ضمن دعوت از صدا و سيمای مركز اردبيل و نشريات محلی و خبرگزاری‌ها جهت انعكاس مطلوب اين رويداد مهم، از انتشار سه عنوان كتاب به همين مناسبت خبر داد.
سعيد نوريان، مسئول دبيرخانه دومين جشنواره مديحه‌سرايی، چاوشی و شعرخوانی امام رضا(ع) با ارايه گزارشی از روند اجرای جشنواره گفت: تا امروز 485 اثر در چهار رشته مقاله، شعر، چاوشی و مداحی به دبيرخانه ارسال شده و هيئت انتخاب و داوری كار خود را از روز هشتم آبان شروع كرده است.
وی ميزان استقبال از اين جشنواره را نسبت به دوره قبلی آن مطلوب و مناسب دانست و از طراحی و چاپ پوستر و كارت دعوت و آماده‌سازی سه عنوان كتاب خبر داد.
اصغر تقی‌زاده شكيبا، چنگيز، خوشنويس، سيد غنی نظری، سعيد نوريان اعضای شورای سياست‌گذاری و برنامه‌ريزی اين جشنواره در استان اردبيل هستند.
captcha