پرتال سه زبانه جشنواره بين‌المللی آخرين منجی رونمايی شد
کد خبر: 1615599
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۸۶ - ۱۰:۱۱

پرتال سه زبانه جشنواره بين‌المللی آخرين منجی رونمايی شد

گروه وبلاگ: پرتال سه زبان آخرين منجی شامل دبيرخانه الكترونيك جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، ديروز با حضور جمعی از مسئولان دينی و فرهنگی كشور رونمايی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی نخستين جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، پرتال سه زبان آخرين منجی شامل دبيرخانه الكترونيك جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، پايگاه اطلاع‌رسانی اين جشنواره، كتابخانه الكترونيك مهدويت، معرفی وبلاگ‌ها، وب‌سايت‌ها مرتبط با موضوع امام عصر(عج)، گالری عكس انتظار، اخبارمهدويت و ... افتتاح شد.
بر اساس اين گزارش همزمان با فرا رسيدن عيد سعيد غدير، روز گذشته در جشنی با عنوان «از ساحل غدير تا آسمان ظهور» در مؤسسه آموزش عالی سوره از پرتال جشنواره بين‌المللی آخرين منجی رونمايی شد.
در اين مراسم كه با حضور حجت‌الاسلام ‌والمسلمين سيد مهدی خاموشی، رييس سازمان تبليغات اسلامی و محمدهادی همايون، معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد، محمدصادق افراسيابی، دبير جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، ضمن ارائه گزارشی از عملكرد جشنواره از نيمه شعبان سال 1428 هجری قمری تاكنون، از آغاز به كار پرتال سه زبانه جشنواره بين‌المللی آخرين منجی خبر داد.
وی اظهار كرد: با گسترش كاربردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان امروز شاهد از ميان رفتن مرزهای فيزيكی و جغرافيايی از يك‌سو و ايجاد امكان تعامل فعال و دوسويه با مخاطبان هستيم. بنابراين ضرورت داشت تا جشنواره بين‌المللی آخرين منجی در راستای ارتباط بيشتر با مخاطب جهانی خود اقدام به راه‌اندازی يك پرتال جامع و كامل كند.
افراسيابی ارائه محتوای غنی و جذاب برای مخاطبان را يكی ديگر از اهداف راه‌اندازی پرتال مذكور خواند و ادامه داد: علاوه بر امكان بهره‌برداری و استفاده دانشجويان، محققين، طلاب، هنرمندان و دانش‌آموزان از محتوای پرتال، ما در نظر داريم تا از طريق بخش‌هايی از سايت كه امكان دريافت آثار ديگران را فراهم می‌كند، اقدام به شناسايی مؤسسات، نهادها، ارگان‌ها، و افراد فعال در زمينه توليد محتوای مهدوی كنيم.
captcha