برنامه‌های ستاد دهه فجر استان كهگيلويه و بويراحمد اعلام شد
کد خبر: 1622437
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۱:۱۱

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان كهگيلويه و بويراحمد اعلام شد

برنامه‌های ستاد دهه فجر استان كهگيلويه و بويراحمد در جلسه اين ستاد كه روز گذشته اول بهمن‌ماه برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در ياسوج، حجت‌الاسلام «محمدصادق عظيمی» رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد در جلسه ستاد دهه فجر اين استان به برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر اين استان اشاره كرد و رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار مطهر شهدا و شركت در نماز جمعه روز 12 بهمن، تبيين دستاوردهای انقلاب، شب شعر عاشورايی، جلسات گفتمان سياسی، اعزام سخنران به مساجد و دانشگاه‌ها و مدارس را از جمله اين برنامه‌ها عنوان كرد.
وی همچنين در ادامه پلاك‌كوبی مكان‌های تاريخی دوران انقلاب، به پرواز درآوردن 29 كبوتر خونين بال و شليك 29 گلوله توپ، برگزاری مجالس انس با قرآن، تجليل از مبارزان انقلاب و ده‌ها برنامه ديگر را از ديگر برنامه‌های اين ستاد برشمرد.
عظيمی در ادامه گفت: انقلاب اسلامی آينه عاشورا و الهام گرفته از مكتب سيدالشهداء (ع) و بزرگ‌ترين واقعه تاريخی بعد از بعثت نبی اكرم، غديرخم و نهضت عاشورا است. امام راحل عظيم الشان به مدد الهی و ايستادگی ملت بزرگ ايران توانست قدرت‌های طاغوتی را در هم شكسته و معادلات استكباری را فرو ريزد.
وی افزود: امروز بعد از 29 سال از پيروزی انقلاب شكوهمند اسلامی، ايران عزيز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سياسی و اجتماعی به پيشرفت های چشمگيری نائل شده و در راه فتح قله‌های علم و دانش، اخلاق و معنويت است.
عظيمی اظهار كرد: دستيابی ايران به فناوری‌های پيشرفته، رشد شاخص‌های مختلف توسعه و صحنه بسيار درخشان دفاع مقدس از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران است.
وی تصريح كرد: امروز موج بيداری در كشورهای اسلامی، آفريقايی و ساير كشورهای جهان در حال گسترش است.
عظيمی ادامه داد: بدون شك پيروزی مقاومت در فلسطين، حزب‌الله در لبنان و نهضت‌های آزادی‌بخش در دنيا مرهون انقلاب اسلامی است.
وی در پايان افزود: با توجه به حساسيت برهه كنونی، حضور مردم در مراسم دهه فجر به ويژه راهپيمايی 22 بهمن، نقشی بی‌بديل در خنثی كردن توطئه‌های دشمنان دارد.
captcha