اولين جشنواره آخرين منجی در سال نوآوری و شكوفايی برگزار می‌شود
کد خبر: 1644007
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۸۷ - ۲۳:۱۰

اولين جشنواره آخرين منجی در سال نوآوری و شكوفايی برگزار می‌شود

دبير اجرايی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی از برگزاری اين جشنواره در محورهای علمی، ادبی، فيلم كوتاه و ايده و طرح‌های نو خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی، «محمد صادق افراسيابی» دبير اجرايی جشنواره بين‌المللی آخرين منجی در نشست خبری اين جشنواره در جمع نمايندگان رسانه‌های خبری گفت: ستاد دايمی اين جشنواره با همكاری سازمان ها و نهادهای مختلف شروع به فعاليت كرد و برگزاری همايش‌ها، جشنواره‌ها و نمايشگاه‌های مرتبط با مهدويت را در دستور كار خود قرار داد.
وی با اشاره به اهداف تشكيل اين جشنواره اظهار كرد: معرفی ابعاد وجودی و معرفی حضرت ولی عصر (عج)، حمايت و مساعدت گروه‌ها و نهادها در مورد حضرت مهدی (عج)، ايجاد روحيه اميد و نشاط بين مردم، فرهنگ‌سازی برای ايجاد آمادگی و زمينه‌سازی ظهور آخرين منجی و بررسی آرا و نظريات انديشمندان از جمله اهداف اصلی اين ستاد است.
افراسيابی، ايجاد شكوفايی علمی، فرهنگی و هنری با استفاده از ترويج تفكر نويدبخش مهدويت و تقويت اتحاد ملی و انسجام اسلامی در پرتو باورهای مشترك ايرانيان و مسلمانان به ظهور منجی را از اهداف اصلی اين ستاد برشمرد.
وی ادامه داد: اين دبيرخانه در راستای فعاليت‌هايش تاكنون اقدام به برگزاری 70 همايش، كارگاه آموزشی و نشست هم‌انديشی كرده است كه همايش‌های زن و عصر ظهور، بر ساحل غدير تا آسمان ظهور و عاشورا و انتظار از جمله مهمترين آنها بوده است.
افراسيابی به معرفی بخش‌های مختلف پرتال سه زبانه آخرين منجی به نشانی اينترنتی www.LSf.ir پرداخت و اظهار كرد: معرفی وبلاگ‌ها و وب‌سايت‌های مرتبط با مهدويت، پايگاه اطلاع رسانی اين جشنواره، كتابخانه الكترونيك مهدويت، گالری عكس انتظار و اخبار مهدويت از بخش های اين پرتال است.
دبير اجرايی جشنواره آخرين منجی از برگزاری نخستين جشنواره علمی، ادبی، هنری و چندرسانه‌ای آخرين منجی با مشاركت نهادهايی چون سازمان صدا و سيما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی جوانان، سازمان تبليغات اسلامی و سازمان ملی جوانان و شهرداری تهران خبر داد و گفت: اين جشنواره با آغاز سال نوآوری و شكوفايی با هدف حمايت از كارآفرينان فرهنگی در حوزه مهدويت، تشويق جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
وی بخش‌های علمی، ادبی و رسانه‌های ديجيتال و سه بخش فيلم كوتاه، نماهنگ و ايده و طرح‌های نو را از بخش‌های اين جشنواره خواند و گفت: نهادها، افراد و اشخاص حقيقی و حقوقی تا چهارم تيرماه سال جاری می‌توانند از طريق پرتال آخرين منجی در يكی از بخش‌های موردنظر خود ثبت‌نام كنند.
captcha