آيت‌الله نوری همدانی خواستار ايجاد مراكز قوی پاسخگويی به شبهات دينی شد
کد خبر: 1695237
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۵

آيت‌الله نوری همدانی خواستار ايجاد مراكز قوی پاسخگويی به شبهات دينی شد

آيت‌الله نوری همدانی در ديدار جمعی از مسؤلان دفتر مطالعات و پاسخگويی به شبهات دينی گفتند: بايد همه ما در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان آماده دفاع باشيم و فرهنگ جهاد را به اين عرصه توسعه دهيم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی آيت‌الله العظمی نوری همدانی، آيت‌الله نوری همدانی، رفع شبهات از اعتقادات و تفكرات شيعيان را امر بسيار مقدسی عنوان كردند و گفتند: معارف اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اجتماعی، مدنی، اقتصادی، حكومتی، قضايی، فرهنگی و جهادی، از جمله معارف مكتب والای اسلام است كه بايد مورد توجه بسيار قرار بگيرد.
وی در ادامه افزود: مخاطبان امروز آموزه‌های اسلامی، همه انسان‌ها در سراسر جهان هستند و بيشتر شبهات وارده به دين از سوی غيرمسلمانان است. امروز ما در برابر جريان وسيع تهاجمات به دين مبين اسلام، وظيفه بسيار سنگين و حساسی داريم.
آيت‌الله نوری همدانی با بيان اين‌كه مكتب اسلام به بركت انقلاب اسلامی ايران و مجاهدت‌های امام خمينی(ره) به يك قدرت بزرگ در سطح جهان مبدل شده است، اظهار كردند: دشمنان اسلام امروزه از راه‌های گوناگون در برابر پيشرفت و عظمت مسلمانان دسيسه می‌كنند و همه ما بايد در برابر اين توطئه‌ها هوشيار باشيم.
ايشان در پايان تصريح كردند: بايد صدای رسای اسلام به سراسر جهان رسيده و همه با آموزه‌های بلند مكتب اهل بيت عصمت و طهارت(ع) آشنا شوند.
در ابتدای اين مراسم نيز حجت‌الاسلام «اسماعيل روشن‌تن»، سرپرست مركز مطالعات و پاسخگويی به شبهات دينی، از روند فعاليت‌های اين مركز گزارشی را ارايه داد.
captcha