برگزيدگان سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل معرفی شدند
کد خبر: 1704147
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۲

برگزيدگان سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل معرفی شدند

دبيرخانه جشنواره مديحه سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی برترين‌های جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی را در اردبيل معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل، با اعلام هيئت داوران سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی، برگزيدگان بخش‌های مختلف اين جشنواره معرفی شدند.
در اين رقابت معنوی و فرهنگی و از بين 225 اثر ارسالی از شهرستان‌های مختلف كشور در بخش‌های مداحی، چاوشی و مقالات پژوهشی 14 نفر از شركت‌كنندگان به عنوان برگزيدگان سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی توسط هيئت داوران انتخاب شدند.
براساس آرای هيئت داوران در بخش مقالات پژوهشی و تخصصی؛ صديقه حسن‌زاده از مشهد مقدس( رتبه اول)، شهرزاد و مريم كتابی از كرمانشاه(رتبه دوم)، مرتضی فاطمی از مشهد مقدس، ايرج حامدی از اردبيل و گلی حجت‌فر از سنندج مشتركاً(رتبه سوم) را به خود اختصاص دادند.
همچنين محمدحسين مردانی از گرگان، مهرداد جليلی‌كيا و سيمين شالچی از اردبيل در اين بخش شايسته تقدير شناخته شده‌اند.
در رشته مداحی نيز شهروز حبيبی از اردبيل موفق به كسب رتبه نخست شد، جلال اسمعيلی از مشكين‌شهر (اردبيل) و محمدحسين دهقانی از اشكذر (يزد) مشتركا رتبه دوم را از آن خود كردند، سيد طاها موسوی و نادر جوادی از اردبيل هم مشتركا رتبه سوم را كسب كردند.
بر اساس اعلام كميته انتخاب، گروه چاوشی‌خوانی ثامن الحجج (ع) از شهرستان تفرش استان مركزی به عنوان برگزيده رشته چاوشی‌خوانی معرفی شدند.
همچنين، مراسم اختتاميه سومين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در هفدهم آبان‌ماه 87 بعد از نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی و هنری فدك اردبيل برگزار خواهد شد.
captcha