دوران دامن‌زدن به درگيری‌های مذهبی در لبنان پايان يافته است
کد خبر: 1771821
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۱

دوران دامن‌زدن به درگيری‌های مذهبی در لبنان پايان يافته است

گروه سياسی و اجتماعی: احزاب لبنان با صدور بيانيه‌ای ضمن محكوميت دخالت «هيلاری كلينتون» وزير خارجه آمريكا در امور داخلی اين كشور اعلام كرد: دوران دامن زدن به درگيری‌های مذهبی در لبنان پايان يافته است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه لبنان، احزاب لبنان در نشست دوره‌ای خود، از نيروهای سياسی اين كشور خواست برای آگاهی از توطئه‌های آمريكا از تجربه‌‌های مختلف بهره‌مند شوند و بدون توجه به سياست‌های به ظاهر دوستانه اين كشور در راستای حفظ منافع ملی و برای ساخت دولتی براساس عدالت و برابری تلاش كنند.
اين انجمن با اشاره به بی‌طرفی نيروهای سياسی لبنان در برابر سياست‌های آمريكا در منطقه، اعلام كرد: نيروها و دستگاه‌های امنيتی لبنان بايد برای كشف شبكه‌های جاسوسی اسرائيل تلاش كنند و در عرصه خنثی كردن برنامه‌های دشمن صهيونيسم نيز حضور فعال داشته باشند.
در ادامه بيانيه احزاب لبنانی آمده است: دوران دامن زدن به درگيری‌های مذهبی در سياست داخلی لبنان پايان يافته است و اين مسائل ميان شهروندان لبنانی جای ندارد.
انجمن احزاب لبنانی در پايان اين بيانيه از تمامی گروه‌های سياسی تلاش برای تقويت زندگی مسالمت‌آميز و حمايت از برادری ميان شهروندان لبنانی را خواستار شد.
captcha