وبلاگ چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی رضوی اردبيل راه‌اندازی شد
کد خبر: 1822626
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۷

وبلاگ چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی رضوی اردبيل راه‌اندازی شد

گروه فضای مجازی: وبلاگ چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی اردبيل با هدف اطلاع‌رسانی و ايجاد ارتباط با مخاطبان و علاقه‌مندان شركت در هفتمين جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، وبلاگ چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی اردبيل راه‌اندازی و در دسترس علاقه‌مندان و كاربران فضای مجازی قرار گرفت.
اين وبلاگ در راستای اطلاع‌رسانی و ايجاد ارتباط بيشتر با علاقه‌مندان چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی و با توجه به گستردگی تعداد كاربران وبلاگ برای ترويج فرهنگ رضوی و اشاعه وبلاگ‌های مذهبی راه‌اندازيی شد.
وبلاگ چهارمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی با پيوند ‌وبلاگ هيئت‌های مذهبی و مداحی برای رونق بيشتر اين جشنواره و اشاعه فرهنگ رضوی در فضای سايبر تلاش قابل توجهی كرده است.
يادآوری می‌شود، اين جشنواره با توجه به استقبال مداحان اهل بيت(ع) و عاشقان ولايت و امامت مهلت ارسال آثار به جشنواره از 15 شهريورماه تا 25 شهريورماه سال جاری به مدت 10 روز تمديد شده است؛ جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در دو بخش مديحه‌سرايی و بخش ويژه چاوشی‌خوانی 4 و 5 آبان‌ماه سال جاری در اردبيل برگزار می‌شود.
captcha