نخستين يادواره شهدای روحانی سمنان و مهديشهر برگزار شد
کد خبر: 1859677
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۶

نخستين يادواره شهدای روحانی سمنان و مهديشهر برگزار شد

نخستين يادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان‌های سمنان و مهديشهر با مشاركت اداره تبليغات سمنان و سخنرانی امام جمعه موقت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی استان سمنان، نخستين يادواره 24 شهيد روحانی و طلبه شهرستان‌های سمنان و مهديشهر شب گذشته با سخنرانی حجت‌الاسلام كاظم صديقی، امام جمعه موقت تهران در تالار وحدت شهرداری شهر سمنان برگزار شد.
در اين مراسم كه با حضور نماينده ولی‌فقيه در استان سمنان استاندار سمنان جمعی از مسئولان استانی، روحانيان، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، ياد و خاطره شهدای روحانی و طلبه گرامی داشته شد.
حجت‌الاسلام «سيدمحمد شاهچراغی» نماينده ولی‌فقيه در استان و امام جمعه سمنان در اين يادواره گفت: شهدای روحانی افزون بر ممارست در تحصيل علوم دينی و اسلامی در مبارزه با رژيم طاغوت و حضور در جبهه‌های جنگ حق ضد باطل نيز همواره پيشگام و جلودار بوده‌اند.
وی افزود: مردم استان سمنان از ديرباز مردمی ديندار، ولايت‌مدار و خداجو و همواره در جهت برپايی موازين اسلامی و دينی در كشور پيشتاز بوده‌اند.
نماينده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جمعيت حدود 600 هزار نفری اين استان، اظهار كرد: استان سمنان با تقديم بيش از 3 هزار شهيد به اسلام و انقلاب سهمی زيادی در كسب پيروزی‌های انقلاب اسلامی ايران در طول بيش از سه دهه از گذشت آن بر عهده داشته است.
captcha