دستاوردهای مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی در بصره عراق به نمايش در آمد
کد خبر: 1892165
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۳

دستاوردهای مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی در بصره عراق به نمايش در آمد

گروه فضای مجازی: همزمان با برپايی نمايشگاه اختصاصی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ايران در استان بصره عراق، كليه توليدات و توانمندی‌های مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی، برای دومين سال به نمايش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) و به نقل از سايت نورسافت، «نبی‌الله ترابی دستگردی»، مدير غرفه مركز نور، با بيان اين مطلب، گفت: اين نمايشگاه از روز يك‌شنبه هفته گذشته و براساس مصوبه كارگروه توسعه صادرات استان خوزستان و با مجوز سازمان توسعه تجارت ايران برپا شده است.
وی ادامه داد: در اين نمايشگاه بيش از ۶۰‬ شركت فعال اقتصادی همراه با ‪۲۰۰‬ نفر از تجار و بازرگانان در گروه‌بندی‌‌های مختلف توليدی، توزيعی و خدماتی حضور دارند كه از اين تعداد ‪۱۶‬ شركت از استان خوزستان و بقيه از ساير استان‌ها هستند.
ترابی با بيان اين‌كه بحمدالله غرفه مركز تحقيقات كامپيوتری علوم اسلامی با استقبال چشمگيری همراه بوده است، اظهار كرد: اين نمايشگاه در فضايی به مساحت يك هزار متر مربع برگزار شده و پيش‌بينی می‌شود زمينه‌ساز همكاری مستمر بازرگانان كشورمان با عراق شود.
وی تصريح كرد: در برگزاری اين نمايشگاه وزارت امور خارجه، كنسولگری ايران در بصره، رايزن بازرگانی ايران در بصره، سازمان توسعه تجارت ايران، گمرك و استانداری خوزستان مشاركت داشته‌اند.
captcha