بسيجيان رسالت سنگين انتقال رشادت رزمندگان را به نسل‌های آينده انتقال دهند
کد خبر: 1927707
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱

بسيجيان رسالت سنگين انتقال رشادت رزمندگان را به نسل‌های آينده انتقال دهند

گروه سياسی و اجتماعی: بسيجيان با بهره‌گيری از ذخاير عظيم دفاع مقدس، رسالت سنگين در انتقال رشادت‌های رزمندگان و دليرمردان دوران دفاع مقدس به نسل‌های آينده دارند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم صبحگاه مشترك نيروهای مسلح استان مركزی در سپاه روح‌الله برگزار شد.
در اين مراسم نيروهای مسلح سپاه روح‌الله، تيپ 71 سپاه روح‌الله، سپاه ناحيه اراك، پادگان آموزشی مالك اشتر ناجا، نيروهای انتظامی و پايگاه پدافند هوايی اراك حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش، در اين مراسم كه «دری نجف‌آبادی»، نماينده ولی فقيه در استان مركزی و امام جمعه اراك، «علی اكبر شعبانی‌فرد»، استاندار مركزی و جمعی از مسوولان استان مركزی حضور داشتند، از خانواده‌های معظم شهيدانی كه در عمليات غرورآفرين بيت‌المقدس به شهادت رسيدند و رزمندگان شركت‌كننده در اين عمليات با اهدا لوح و هدايايی تقدير شد.
سردار «غلامعلی ابوحمزه»، فرمانده سپاه روح‌الله استان مركزی در اين مراسم گفت: بسيجيان با بهره‌گيری از ذخاير عظيم دفاع مقدس، رسالت سنگين در انتقال رشادت‌های رزمندگان و دليرمردان دوران دفاع مقدس به نسل‌های آينده دارند.
وی افزود: در سالی كه به نام كار و همت مضاعف از سوی رهبر فرزانه انقلاب نامگذاری شده بايد همگان پوياتر و فعال‌تر و پرتلاش تر از گذشته برای ساختن ايرانی آباد در انجام وظايف خود همت گمارند.
يادآوری می‌شود، ‌در اين مراسم از پدر خردسال‌ترين شهيد در عمليات بيت‌المقدس از استان مركزی تقدير شد.
captcha