دولتمردان از نگاه اسلام خادمان مردم هستند
کد خبر: 1983734
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۹

دولتمردان از نگاه اسلام خادمان مردم هستند

گروه سياسی و اجتماعی: دولت در نگاه اسلامی و دولتمرد در مكتب اسلام چيزی جز خدمت به مردم و كسب رضای خالق نيست.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين موسی پور هفتم شهريورماه در مراسم افتتاح مركز بهداشتی درمانی نيروگاه قم طی سخنانی با اشاره به در پيش بودن شب های ارزشمند قدر اظهار كرد: شب قدر قلب رمضان و مركز آمال و آرزوهای مخلوق از خالق هستی است.
وی ليالی قدر را فرصت ارزشمندی برای توبه و استغفارانسان ها برشمرد و بر ضرورت تلاش در جهت بهره مندی بيشتر از فيوضات معنوی اين ايام تاكيد كرد.
وی با تبريك هفته دولت و گرامی داشت ياد و خاطره شهيدان رجايی و باهنر گفت: دولت در نگاه اسلامی و دولتمرد در مكتب اسلام چيزی جز خدمت به مردم و كسب رضای خالق نيست.
استاندار قم به خدمات بيش از سه دهه نظام اشاره و تصريح كرد: خدمات نظام در طول اين سه دهه در همه عرصه ها ارزشمند و در طول تاريخ كشورمان بی سابقه است .
حجت الاسلام موسی پورافزود: زمانی متوجه عظمت اين پيشرفت های شگرف و دستاوردهای خيره كننده می شويم كه آمارهای قبل و بعد از انقلاب را مقايسه كنيم.
وی با اشاره به رشد شاخص های بهداشتی درمانی كشور گفت:از نظر شاخص های بهداشت و درمان در دنيا بی نظير و از لحاظ شاخص های ساخت و ساز و پيشرفت های علوم بهداشتی رتبه اول دنيا را در اختيار داريم كه تمامی اين دستاوردها به بركت انقلاب اسلامی حاصل شده است.
استاندار قم در پايان با تاكيد بر لزوم توسعه اخلاق پزشكی اظهار كرد:كادر درمانی بايد درد و رنج بيماران را رنج و مشكلات خود فرض كرده و نگاه آنان همواره نگاه آميخته به كرامت انسانی باشد.
captcha