چهارمين جشنواره «آسمان هشتم» در شهرستان ميناب برگزار شد
کد خبر: 2004199
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۰

چهارمين جشنواره «آسمان هشتم» در شهرستان ميناب برگزار شد

چهارمين جشنواره فرهنگی، هنری آسمان هشتم در سطح استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، «ابراهيم ذاكری» دبير برگزاری چهارمين جشنواره «آسمان هشتم» از برگزاری اين جشنواره در حاشيه جشنواره تئاتر كودك و نوجوان رضوی در سطح استان با محوريت شهرستان ميناب خبر داد.
وی عنوان كرد: اين جشنواره در رشته‌های قرائت قرآن، نماز، نهج‌‌البلاغه، اذان،احكام، سرود، تواشيح، چاوشی‌خوانی، نامه‌ای به امام رضا(ع)، شعر، نقاشی، خطاطی، عكاسی، ارسال پيامك، كتابخوانی، واليبال، فوتسال، تنيس روی ميز، تير اندازی با تفنگ بادی، دو وميدانی، دوچرخه سواری برگزار می‌شود.
ذاكری با بيان اينكه ابراز ادب به ساحت قدسی ثامن‌الحجج‌(ع) و شيوه‌های عشق و كسب معرفت و شناخت نسبت به امام هشتم(ع) كه رئوف و مهربان است به عنوان هدف اصلی اين جشنواره مطرح است، گفت: تحكيم مبانی اسلام و ولايت و نبوت و از بين بردن نقشه‌های شوم دشمنان، ترويج شعائر الهی و پاداشت آن در كشوری كه با آئين خجسته اسلام مأنوس است و عشق به ولايت و اهل‌بيت(ع) در ذهن و قلب مردمان ولايتمدار آن موج می‌زند، از اهداف اين جشنواره است.
دبير برگزاری چهارمين جشنواره «آسمان هشتم» ادامه داد: ايجاد شور و نشاط در جامعه اسلامی خصوصا جوانان و نوجوانان خواهر و برادر و همچنين فضايی معنوی، شاد و سرشار از معنويت، حمايت از هنرمندان در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و جذب آنان به برنامه‌های مذهبی از ديگر اهداف برگزاری جشنواره است.
ذاكری تصريح كرد: امروز شناخت حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت مقام حضرت فاطمه معصومه(س)امری ضروری به حساب می‌آيد لذا خدای را مدد می‌طلبيم تا حركت آغاز شده در سال‌های آتی به يك جريان وسيع‌تر تبديل شده و مسئولان شهرستان و استان توجه جدی‌تری نسبت به برگزاری و استحكام اين مهم نشان دهند.
captcha