بهترين راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، اطاعت از پدر و مادر است
کد خبر: 2004436
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵

بهترين راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، اطاعت از پدر و مادر است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در يادواره 24 شهيد مسجد ابوالفضلی منطقه گلشهر مشهد در توصيه به جوانان، عنوان كرد: بهترين راه برای مقابله با جنگ نرم دشمن اطاعت از پدر و مادر است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) در مشهد، به همت ستاد يادواره شهيد نظرنژاد و 400 شهيد منطقه گلشهر و همكاری معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منطه پنج و با مشاركت حوزه مقاومت بسيج 4 مالك اشتر و پايگاه بسيج شهيد مدنی و با حضور عضو شورای اسلامی شهر مشهد و نمايندگی ولی فقيه در سپاه امام رضا (ع)، يادواره 24 شهيد مسجد ابوالفضلی منطقه گلشهر شب گذشته، 8 مهرماه، برگزار شد.
«خواجی» عضو شورای اسلامی شهر مشهد در اين مراسم با توجه به اطاعت‌پذيری از والدين و سفارش‌های بسيار ائمه و قرآن كريم نسبت به اين امر مهم گفت: برای اينكه بتوانيم در برابر جنگ نرم دشمن ايستادگی كنيم و دشمنان را از هدف شومشان بازداريم، بايد از پدر و مادر اطاعت‌پذيری داشته باشيم؛ زيرا آن‌ها با مشكلات جامعه آشنايی بيشتر دارند و برای جلوگيری از اهداف دشمنان سابقه بيشتری دارند.
خواجی افزود: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت‌های رزمندگان است و هيچ‌گاه نمی‌توان شجاعت،‌ اطاعت‌پذيری و راسخ بودن در عقيده آن‌ها را به تصوير كشيد؛ لذا به همين منظور بايد عظمت فكری وصيت‌های آن‌ها را در چنين مجالسی به نمايش گذاشت.
وی با توجه به حضور حداكثری مردم در مساجد افزود: ما بايد با مساجد انس بگيريم و نگذاريم مساجد خالی بماند، بايد حداقل هفته‌ای 3 جلسه با امام جماعت مسجد ارتباط برقرار كنيم؛ زيرا در زمان جنگ مكان اعزام و تمام نيروی انسانی جنگ از همين مساجد تأمين می‌شد.
captcha