ارائه نرم‏افزار استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تلفن همراه
کد خبر: 2015851
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴

ارائه نرم‏افزار استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تلفن همراه

گروه مجازی: نرم‏افزار استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تلفن همراه، از سوی مركز ملی پاسخگويی به سؤالات دينی در دنيای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به نقل از پايگاه اينترنتی اهل بيت(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمين اسماعيل روشن‌تن، معاون پاسخگويی مركز ملی پاسخگويی، گفت: به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به استان قم و دهه كرامت، مركز ملی پاسخگويی به سؤالات دينی، در راستای پاسخگويی به مسائل شرعی و دينی، اقدام به تهيه و انتشار نرم‌افزار تلفن همراه مجموعه استفتائات مقام معظم رهبری كرده است.
وی در ادامه افزود: اين نرم‌افزار كه قابليت اجرا بر روی اكثر گوشی‌های تلفن همراه را دارد، دربردارنده كتاب اجوبة‌الاستفتائات، مجموعه استفتائات جديد از محضر ايشان و كتاب مناسك حج بر اساس فتوای ايشان است.
روشن‌تن اظهار كرد: استفتائات ذكر شده در اين نرم‌افزار بر اساس ابواب فقهی تنظيم و با قابليت مطالعه، جستجوی كليد واژگان و ارسال فتاوا از طريق پيامك و ايميل عرضه شده است.
وی عنوان كرد: همچنين جدا از نرم‌افزار ياد شده، مجموعه حديثی شرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای درس خارج فقه، در قالب دو برنامه برای استفاده در رايانه و تلفن همراه با نام «شميمی از روايات» نيز آماده انتشار است.
معاون پاسخگويی مركز ملی پاسخگويی يادآور شد: اين مجموعه در قالب يك لوح فشرده، دربرگيرنده گزيده تصويری از سخنان مقام معظم رهبری در سفرهای پيشين به استان قم ، مجموعه تصاوير، مقالاتی درباره ولايت و رهبری بوده و به همراه قرائت كامل قرآن كريم آماده شده و به زودی در اختيار عموم قرار خواهد گرفت.
بر اساس اين گزارش علاقه‌مندان به دريافت و استفاده از نرم‌افزارهای ياد شده می‌توانند از طريق پايگاه اينترنتی مركز ملی پاسخگويی دينی و انجمن گفت‌وگوی قرآنی و گفت‌وگوی دينی وابسته به اين مركز آن را دريافت كنند.
captcha