بازديد معاون حوزه علميه خراسان از مدارس علميه شهرستان‌ها
کد خبر: 2027518
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۸

بازديد معاون حوزه علميه خراسان از مدارس علميه شهرستان‌ها

گروه انديشه و علم: معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان از بعضی مدارس علميه شهرستان‌ها بازديد و از نزديك در جريان برنامه‌ها و مشكلات آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمان‌فر»، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان، به منظور بررسی مشكلات مديران، مسئولان آموزش و طلاب و نظارت بر برنامه‌های آموزشی مدارس علميه خراسان، هفته گذشته از مدارس علميه شهيد مطهری(ره) فريمان، مهديه تربت جام، فضل بن شاذان نيشابور، گلشن نيشابور و جواد الائمه(ع) درود نيشابور بازديد كرد.
حجت‌الاسلام پژمان‌فر در جمع طلاب مدرسه علميه شهيد مطهری فريمان ضمن بيان ماهيت و فلسفه وجودی حوزه‌های علميه، به وظايف مهم طلاب اشاره و اذعان كرد: طلبه‌ها بايد به گونه‌ای تلاش كنند كه بتوانند در آموزش و امور تحصيلی خود خبره شوند.
وی تصريح كرد: امروز بايد طوری درس خواند كه بتوان پاسخگوی نيازهای جامعه بود.
بر اساس اين گزارش، در اين ديدارها، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان در نشستی با مديران، مسئولان آموزش و اساتيد به صورت اختصاصی به بررسی مشكلات مدرسه پرداخت.
يادآوری می‌شود، در حاشيه اين بازديد، حجج اسلام «ريحانی» و «آذرپيوند» از همكاران معاونت آموزش و پژوهش جلسات خصوصی با طلاب مدارس علميه برگزار و نسبت به مسائل مدرسه تحصيلی، عقب‌افتادگی تحصيلی و جايگاه و رتبه مدرسه در هفت سال اخير، چالش‌های موجود، انتقادات و پيشنهاداتی كه توسط طلاب مطرح شد، بحث و گفت‌وگو كردند.
captcha