نام‌گذاری ششمين روز هفته پژوهش با عنوان دين‌داری و علم‌محوری
کد خبر: 2042931
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۰

نام‌گذاری ششمين روز هفته پژوهش با عنوان دين‌داری و علم‌محوری

گروه انديشه: دبير ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، ضمن اعلام اسامی هفته پژوهش و فناوری، گفت: ششمين روز هفته پژوهش پنج‌شنبه، نهم دی‌ماه به عنوان دين‌داری و علم‌محوری نام‌گذاری شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به نقل از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، اسماعيل قادری‌فر، دبير ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری، ضمن اعلام اين اسامی، بيان كرد: در جلسه ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری كه با حضور مهدی‌نژاد نوری، معاون پژوهشی و فناوری و رئيس ستاد و همچنين دبيران كميته‌های مختلف ستاد و اعضای دبيرخانه برگزار شد و عناوين روزهای هفته پژوهش و فناوری انتخاب شدند.
وی تصريح كرد: شنبه، چهارم دی‌ماه به نام: پژوهش و فناوری ـ تبديل علم به ثروت، يكشنبه، به نام: پژوهش و فناوری ـ آموزش پژوهش‌محور، دوشنبه به نام: پژوهش و فناوری ـ جهاد علمی، اقتدار ملی، سه‌شنبه به نام: پژوهش و فناوری ـ مرجعيت علمی، چهارشنبه به نام: پژوهش و فناوری ـ توسعه پايدار و هدفمند، پنج‌شنبه، نهم دی‌ماه به نام: پژوهش و فناوری ـ دينداری و علم‌محوری نام‌گذاری شده‌اند.
قادری‌فر در پايان يادآور شد: امسال به دليل تقارن روز 25 آذرماه كه روز ملی پژوهش و فناوری نام گرفته است با روز عاشورا و ايام عزاداری حسينی، هفته پژوهش و فناوری با يك هفته تأخير و از چهارم تا نهم دی‌ماه برگزار می‌شود.
captcha