آشنايی با مؤسسه دينی ـ فرهنگی «نغمه‌های عشق انديمشك»
کد خبر: 2049682
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵

آشنايی با مؤسسه دينی ـ فرهنگی «نغمه‌های عشق انديمشك»

گروه اجتماعی: مؤسسه فرهنگی ـ دينی «نغمه‌های عشق انديمشك» با هدف ترويج ارزش‌ انتظار و فرهنگ مهدويت با برگزاری نمايشگاه‌های كتاب «ياد ياران» (دفاع مقدس) و همايش‌های متعدد ‌با موضوعات مهدويت از سال 83 فعاليت خود را آغاز كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، مؤسسه دينی و فرهنگی «نغمه‌های عشق انديمشك» با هدف ترويج فرهنگ مهدويت و انتظار موعود فعاليت خود را از سال 83 آغاز كرده است و در اين مدت توانسته همايش جوانان آسمانی «طلايه‌داران ظهور» و «غدير در آيينه انتظار» و 52 جلسه معارف مقدماتی مهدويت با حضور اساتيد دانشگاه و متخصصين برگزار كند.
اردوهای زيارتی مشهد و جمكران، راهيان نور، طلائيه، فكه و فتح‌المبين، تجليل از قاريان، حافظان قرآن و خادمان فرهنگی انتظار به منظور ترغيب افراد به انجام فعاليت‌های معنوی از جمله برنامه‌های اجرايی اين موسسه بوده‌اند.
همچنين، برگزاری مسابقه تلفنی قرآن و نهج‌البلاغه و 145 مسابقه پيامك در مورد امام‌زمان(عج) و شهدا علاوه بر دوره‌های آموزش قرآن و تفسير موضوعی نهج‌البلاغه از ديگر فعاليت‌های مؤسسه دينی، فرهنگی «نغمه‌های عشق انديمشك» است.
مراسم يادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس با حضور«رضايی» دبير مجمع تشخيص مصلحت و
همايش غدير با حضور «سهيل اسعد» از آر‍‍ژانتين و استاد «ميلود ميشل» از فرانسه نيز از سوی اين مؤسسه در سال 89 برگزار شد.
از آنجا كه عمده فعاليت‌های مؤسسه فرهنگی دينی «نغمه‌های عشق انديمشك» ترويج فرهنگ مهدويت است، دو هفته‌نامه «حرف‌های دلتنگی» با موضوع امام‌زمان(عج) و «ولايت، شهدا و جوانان» در سطح شهرستان، روستاها و شهرك‌های حومه شهرستان و شهرهای دزفول و شوش به تعداد شمارگان 160 و هر شماره 2000 نسخه با فعاليت مستمر و پويای اعضای مؤسسه چاپ و توزيع شد.
برگزای سلسله نشست‌های «جوان امروز، جهان فردا» در سطح مدارس و مقطع متوسطه شهرستان انديمشك با موضوع مهدويت، عفاف، آخرالزمان، ولايت، ايثار و نقد فرقه ضاله وهابيت با پرسش و پاسخ نسل جوان و اهدا هديه به جوانان برتر هر مدرسه‌، ارتباط با مسجد شهر و روستا و مدارس و ادارات و ثبت‌نام رابطان جوان با عنوان «مهدی ياوران جوان» نيز همچنان در اين مؤسسه در حال انجام است.
گفتنی است؛ اين مؤسسه در حال حاضر با داشتن 570 نفر جوان فعال در عرصه فرهنگی تلاش می‌كند كه زمينه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شود.
captcha