تقدير از مربی قرآن در همايش تجليل از پيرغلامان حسينی(ع)
کد خبر: 2060896
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷

تقدير از مربی قرآن در همايش تجليل از پيرغلامان حسينی(ع)

گروه فرهنگ و هنر: در دومين همايش تجليل از پيرغلامان و نوغلامان حسين(ع)، از يكی از مربيان قرآن با سابقه قم تجليل شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم در دومين همايش تجليل از پيرغلامان حسينی(ع) كه در هتل المپيك قم برگزار شد، از «غلامحسين اشجعی» مربی باسابقه قرآن در هيئات مذهبی قم با 65سال سابقه فعاليت تقدير و تجليل شد.
در اين مراسم همچنين از 24 نوغلام و پير غلام در قالب مسئول هيئت، مياندار، سخنران و مداح با اهدای كاشی مزين به نام اباعبدالله الحسين همچنين تابلوی آيت‌الكرسی و حمايل مزين به نام اباعبدالله(ع) تقدير شد.
غلامرضا جهانگيريان، علی‌اكبر اكبرزاده، قاسم شعبانی، غلامحسين نيكوئيان، محمد حاج غفاری و اصغر بصيری همچنين سيدعلی جدا، حسن محسنی، كلام الله سعيدی تبار، رضا كوچكی و سيدجواد هاشمی به عنوان مسئول هيئت و مياندار مورد تجليل قرار گرفتند.
در اين مراسم همچنين از حجج اسلام والمسلمين«علی نظری منفرد، سيدمهدی صحفی، سيدمحمد مدرسی، محمد صادقی و عباس عباسيان قمی به عنوان سخنران تجليل شد.
علی مالكی نژاد، اسدالله سليمانی، ابوالقاسم شيخ زاده(خاكی)، علی قربانی پور، محمود مولوی و علی دولت آبادی به عنوان مداح در اين مراسم مورد تجليل قرار گرفتند.
همچنين در اين مراسم از دو نوغلام با نام های مرتضی خرقانی و رضا بختيارزاده با اهدای جوايزی تقدير شد.
يادآوری می شود براساس اعلام مسئولان برپايی اين همايش دبيرخانه دائمی همايش تجليل از پيرغلامان حسينی(ع) در قم داير شد و در آينده كميته دائمی آن نيز تاسيس می شود.
captcha