مسابقه «نشاط» ويژه خانواده‌های شاهد و ايثارگر برگزار می‌شود
کد خبر: 2067365
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰

مسابقه «نشاط» ويژه خانواده‌های شاهد و ايثارگر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: همزمان با سی‌ودومين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی مسابقه «نشاط» ويژه خانواده‌های شاهد و ايثارگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، خانواده معظم شهدا و ايثارگران می‌توانند از 12 تا 22 بهمن‌ماه، همزمان با سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی در مسابقه «نشاط» شركت كنند، علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند با مراجعه به پايگاه www.isaarmhc.ir سئوالات مسابقه را دريافت كنند و طی مدت زمان اعلام شده به آنها پاسخ دهند.
گزارش ايكنا حاكی است، همچنين بمناسبت فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر نمايشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان شاهد و ايثارگران، به همت اداره‌كل فرهنگی ـ هنری بنياد شهيد و امور ايثارگران در سراسر كشور برگزار می‌شود. اين نمايشگاه در سراسر كشور از 12 تا 22 بهمن‌ماه سال‌جاری برپا خواهد بود.
بنا بر گزارش ايكنا برگزاری مسابقه قرآنی سوره‌های «فجر» و «انسان» نيز از ديگر برنامه‌های اداره‌كل فرهنگی هنری بنياد شهيد و امور ايثارگران در دهه فجر است كه نفرات برتر پس از مرحله شهرستانی به مرحله استانی و سپس به مرحله كشوری راه خواهند يافت.
همچنين هدف از برگزاری اين مسابقه شناسايی نخبگان قرآنی خانواده‌های معظم شاهد و ايثارگر اعلام شده است و اداره‌كل فرهنگی ـ هنری بنياد شهيد و امور ايثارگران در راستای ارتقای سطح قرآنی فرزندان و خانواده‌های معظم شاهد و ايثارگر اين مسابقه را در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسير برگزار می‌كند.
captcha