دفتر مركز ملی پاسخ‌گويی در مشهد و تهران راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 2112226
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲

دفتر مركز ملی پاسخ‌گويی در مشهد و تهران راه‌اندازی می‌شود

گروه فضای مجازی: معاون مركز ملی پاسخ‌گويی به سؤالات دينی با اشاره به شروع فعاليت دفتر اين مركز در اصفهان گفت: راه‌اندازی نمايندگی‌های اين مركز در مشهد و تهران در حال مطالعه است و به‌زودی تأسيس می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام اسماعيل روشن‌تر، معاون مركز ملی پاسخ‌گويی به سؤالات دينی ضمن اعلام اين خبر، اظهار كرد:‌ با توجه به تعداد زياد مراجعات تلفنی و غير تلفنی با اين مركز و وجود ظرفيت‌های مناسب در استان‌های ديگر، مديران مركز ملی پاسخ‌گويی بر آن شدند تا از ظرفيت‌های ساير استانها هم در اين زمينه استفاده شود.
وی ادامه داد: در مرحله نخست نمايندگی اين مركز در 12 بهمن 1389 در استان اصفهان آغاز به كار كرد و در مرحله بعد، دفاتر مشهد و تهران هم در حال مطالعه است كه ان‌شاءالله به‌زودی فعاليت آنها هم آغاز خواهد شد.
معاون مركز ملی پاسخ‌گويی به سؤالات دينی اضافه كرد: اين دفاتر به صورت مستقل عمل نمی‌كنند، بلكه كسانی كه با شماره 09640 تماس می‌گيرند به اپراتور دفتر مركزی قم متصل می‌شوند و توسط اپراتور به يكی از پاسخ‌گويان دفتر قم يا اصفهان وصل می‌شوند.
وی اشاره كرد: در دفتر اصفهان حدود سی نفر به فعاليت مشغولند و تمام فعاليت‌هايی كه در دفتر قم انجام می‌شود را تنها به صورت تلفنی انجام می دهند.
captcha