همايش «حكمت مطهر» در شازند برگزار شد
کد خبر: 2116315
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۷

همايش «حكمت مطهر» در شازند برگزار شد

گروه سياسی و اجتماعی: به‌مناسبت هفته عقيدتی ـ سياسی در سپاه و گراميداشت هفته معلم، همايش «حكمت مطهر» در شهرستان شازند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)‌ شعبه مركزی، حجت‌الاسلام «سيداحمد ميرمهدی»، رييس حوزه علميه امام خمينی(ره) اراك در اين مراسم در سخنانی با اشاره به ويژگی‌های استاد مطهری با بيان اينكه شهيد مطهری شهيد علم و بصيرت بود، گفت: اين علامه بزرگوار حقيقتآ نقش معلمی و هدايت‌گری را در انقلاب اسلامی داشتند و از آنجايی‌كه دشمن تحمل حضور او را به عنوان پشتيبان حقيقی امام راحل و انقلاب نداشت، وجود اين استاد گرانمايه را از بين ملت گلچين كرد.
وی افزود: شهيد مطهری يك استاد متفكر و از جايگاه ولايی برخوردار بود برجستگی شهيد مطهری به واسطه آثار ماندگار ايشان در سطح جامعه است.
رييس حوزه علميه امام خمينی(ره) اراك با بيان اينكه شهيد مطهری سهم بزرگی در بيداری دينی مردم ايران اسلامی به‌‌ويژه در دهه‌های منتهی به پيروزی انقلاب داشت، اظهاركرد: يكی از مسئوليت‌های معاونت‌های آموزشی و عقيدتی در سپاه تبيين مواضع رهبری بويژه در باب جهاد اقتصادی در ابعاد مختلف آن است كه تبيين ضرورت‌ها و اهداف را نيز شامل می‌شود.
يادآوری می‌شود، در پايان اين مراسم از مربيان عقدتی سياسی، معلمان بسيجی و مربيان آموزشی شهرستان شازند با اهدای جوايزی تجليل شد.
captcha