همايش«حكمت مطهر» در ناحيه مقاومت بسيج بم برگزارشد
کد خبر: 2118199
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۴

همايش«حكمت مطهر» در ناحيه مقاومت بسيج بم برگزارشد

گروه سياسی و اجتماعی: همايش«حكمت مطهر» شامگاه جمعه شانزدهم ارديبهشت‌ماه، به مناسبت هفته عقيدتی سياسی سپاه با حضور نمايندگان مردم شهرستان‌های شرق استان كرمان در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه بم و بسيجيان اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان،شامگاه جمعه شانزدهم ارديبهشت‌ماه، به مناسبت هفته عقيدتی سياسی سپاه، همايش«حكمت مطهر»، با حضور نمايندگان مردم شهرستان‌های شرق استان كرمان در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه بم و بسيجيان اين شهرستان برگزار شد. در اين همايش حجت‌الاسلام «فرشاد يزدی»از اساتيد حوزه با تسليت شهادت حضرت‌فاطمه(س) به تبيين ابعاد شخصيتی استاد شهيد مرتضی مطهری پرداخت و گفت: در جامعه اسلامی هر فردی به ميزان پست و مسئوليتی كه بر عهده دارد، موظف به اطاعت محض از ولايت‌فقيه است.
وی افزود: مشروعيت كار مسئولان نظام به ولايت‌مداری آن‌ها بستگی دارد و اگر فردی از مدار ولايت خارج شود، مشروعيت خود را از دست می‌دهد.
حجت‌الاسلام يزدی تصريح كرد: در جامعه فاطمی و علوی همه بايد به وظيفه خود عمل كنيم و رعايت خط قرمزهای اسلام در رأس امور قراردهيم.
در ادامه اين همايش حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» نماينده مردم شهرستان‌های بم، ريگان، فهرج و نرماشير در مجلس شورای اسلامی ضمن تسليت ايام شهادت حضرت‌زهرا(س) گفت: به بركت ولايت‌فقيه، ايران اسلامی در حال حاضر به الگوی آزادی‌خواهان جهان تبديل شده است.
وی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به شخصيت شهيد مطهری از همه جوانان خواست تا با خواندن آثار اين شهيد راه و فكر اين ياور انقلاب و امام را ادامه دهند.
يادآوری می شود،‌در اين همايش از مربيان طرح «صالحين» ناحيه مقاومت بسيج بم تجليل بعمل آمد.
captcha