تشريح برنامه‌های سفر تبليغی «حسين انصاريان» به اروپا
کد خبر: 2131274
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۷:۵۱

تشريح برنامه‌های سفر تبليغی «حسين انصاريان» به اروپا

مديرعامل مؤسسه دارالمعارف الشيعی، 9 خردادماه، برنامه‌های سفر تبليغی حجت‌الاسلام والمسلمين «حسين انصاريان» به كشورهای اروپايی را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی و امور بين‌الملل مؤسسه دارالمعارف الشيعیٰ، «آيت پيمان» مديرعامل مؤسسه دارالمعارف الشيعی با تشريح برنامه‌های سفر 11 روزه حجت‌الاسلام والمسلمين «حسين انصاريان» گفت: در پاسخ به دعوت مكرر مجامع علمی، دانشگاهی و دينی و در راستای نشر و تبليغ معارف ناب اسلامیٰ ايشان در 20 خردادماه جاری، به كشور‌های اروپايی عزيمت و در كنفرانس امامت در روز 29 خردادماه جاری و در جلسات ايرانيان و مسلمانان مقيم سوئيس، ايتاليا و آلمان سخنرانی خواهند كرد.
وی افزود: برنامه سخنرانی حسين انصاريان از 20 تا 24 خردادماه جاری، به مناسبت ايام ميلاد باسعادت امير‌المؤمنين علی(ع) در مركز اسلامی سوئيس در ژنوٰ برن و زوريخ به‌مدت سه روز متوالی برگزار می‌شود.
پيمان، با اشاره به برگزاری جشن ميلاد حضرت علی(ع) با حضور انصاريان از 25 تا 27 به‌مدت سه روز، افزود: اين جشن در مسجد امام علی(ع) ميلان و مركز اسلامی تورينو ايتاليا با همت كنسولگری ايران در ميلان برگزار خواهد شد.
مديرعامل مؤسسه دارالمعارف الشيعی، با بيان اينكه ايشان از 27 تا 28 خردادماه جاری، در مركز اسلامی هامبورگ آلمان و مركز اسلامی برلين حضور می‌يابند، بيان كرد: روز بعد نيز با حضور در كنفرانس «امامت» در مركز اسلامی امام علی(ع) در دوسلدورف آلمان به سخنرانی خواهند پرداخت.
وی عنوان كرد: حضور در جمع ايرانيان در دوسلدورف و فرانكفورت و سخنرانی در روزهای 30 و 31 خردادماه جاری، از ديگر برنامه‌های انصاريان در اين سفر است.
پيمان همچنين يادآور شد: حجت‌الاسلام والمسلمين حسين انصاريان و همراهان در طی اين سفر از دانشگاه‌ها و مراكز علمی و مساجد بازديد خواهند داشت و با شخصيت‌های علمی و دينی ديدار می‌كنند. اين برنامه‌ها با همكاری و تلاش سفيران و نمايندگی‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سوئيس، ميلان و آلمان انجام می‌گيرند.
captcha