بازديد آيت‌الله خاتمی از نمايشگاه «بصيرت» در مشهد
کد خبر: 2161264
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۷

بازديد آيت‌الله خاتمی از نمايشگاه «بصيرت» در مشهد

گروه خبرنگاران افتخاری: آيت‌الله «سيد احمد خاتمی»، عضو مجلس خبرگان رهبری، پنجم مردادماه از نمايشگاه «بصيرت» در مشهد بازديد كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، آيت‌الله «سيد احمد خاتمی»، امام جمعه موقت تهران و عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبری پس از بازديد از اين نمايشگاه ضمن تقدير از برگزاركنندگان اين نمايشگاه، اظهار كرد: در نمايشگاه بصيرت همه مواردی كه در بصيرت‌افزايی لازم است به تصوير كشيده شده بود اما بايد اين تابلوها و مقاله‌ها به دقت مطالعه تا موجب بصيرت‌افزايی شود.
نمايشگاه «بصيرت» از سوی ستاد عالی نظارت بر كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد كشور در حاشيه برگزاری چهارمين همايش آموزشی فرهنگی انديشه‌های آسمانی در مشهد، برپا شده است.
در اين نمايشگاه موضوعاتی همچون «اسلام انحرافی»، «انقلاب اسلامی و فتنه»، «دين زاو» (خلل در دين)، «مسيحيت صهيونيستی»، «فمينيسم» و نيز «بيداری اسلامی» در قالب 73 تابلو مقاله و عكس‌های مفهومی در معرض بازديد قرار گرفته است.
يادآوری می‌شود، اين نمايشگاه تا هشتم مردادماه جاری در حاشيه برگزاری چهارمين همايش آموزشی ـ فرهنگی انديشه‌های آسمانی در مركز تربيت معلم شهيد بهشتی مشهد، داير است.
captcha