چهاردهمين دوره مسابقه «تأليف كتاب نماز» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 2187698
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۵

چهاردهمين دوره مسابقه «تأليف كتاب نماز» در زنجان برگزار می‌شود

گروه سياسی و اجتماعی: مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان از برگزاری چهاردهمين دوره مسابقه «تأليف كتاب نماز» در زنجان خبر داد.

«امير سودی»، مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه زنجان، گفت: اين مسابقات برای چهاردهمين سال متوالی توسط ستاد مركزی اقامه نماز در استان‌های كشور برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری اين مسابقه را تشويق جوانان نويسنده و تأليف كتاب‌های آنان با موضوع نماز و همچنين افزايش آگاهی دينی نوجوانان و جوانان كشور دانست و اظهار كرد: نوجوانان و جوانان علاقه‌مند بين سنين 15 تا 29 سال در سراسر كشور می‌توانند آثار خود را تا پايان آذرماه سال‌جاری به ستاد اقامه نماز استان زنجان ارسال كنند.
مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، خاطرنشان كرد: گروه‌های سنی 15 تا 20 سال می‌توانند آثار خود را در قالب داستان، خاطره، قطعه ادبی و شعر، تأليف كتاب نماز و مقاله با موضوعات «آنگاه كه نمازی شدم»، «چگونه می‌توان با نماز انس گرفت»، «نماز هديه الهی به بندگان»، «اهميت نماز اول وقت»، «نماز عاشقانه‌ترين گفت‌و‌گو»، «فضيلت نماز جماعت»، «نماز و عبادت حضرت علی(ع)»، «آثار و بركات رفتن به مسجد»، «نقش نماز در پيشگيری از گناهان» و «بهترين نمازی كه من دوست دارم»، به دفتر ستاد اقامه نماز استان ارسال كنند.
سودی، سطح كارهای شركت‌كنندگان سنين 21 تا 29 سال را بالاتر از گروه ديگر دانست و ابراز كرد: «نماز در اديان الهی»، «نماز در آيينه ادبيات فارسی»، «فضيلت نماز جماعت»، «نقش نماز در شخصيت جوانان»، «پيام‌های نماز عاشورا»، «نماز و عبادت حضرت‌علی(ع)»، «اهميت و آثار نماز شب»، «حضور قلب در نماز» و «فلسفه وجوب نماز»، از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای آثار اين گروه سنی است.
وی با اشاره به اين‌كه بيشتر شركت‌كنندگان در سال‌های گذشته، از جزئيات مسابقه مطلع هستند، يادآور شد: فرم‌هايی برای شركت‌كنندگان سال‌های گذشته اين مسابقات ارسال شده و پوسترهای تبليغاتی اين مسابقات نيز برای مدارس مراكز تربيت‌معلم و دانشگاه‌های استان ارسال می‌شود.
مسئول روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان زنجان، در پايان، تصريح كرد: نتايج مسابقه پس از بررسی و داوری در تاريخ 15 اسفندماه سال‌جاری از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی www.namaz.ir و ستاد اقامه نماز استان اعلام شده و به برگزيدگان مسابقه هدايايی شامل لوح تقدير به همراه كمك هزينه سفر زيارتی حج عمره، عتبات عاليات، كمك هزينه سفر زيارتی به مشهدمقدس، سكه بهارآزادی اعطا می‌شود.
captcha