دومين همايش «نماز و عفاف» در اراك برگزار شد
کد خبر: 2223333
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

دومين همايش «نماز و عفاف» در اراك برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: با حضور معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور دومين همايش بزرگ نماز و عفاف در اراك برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، با حضور «رضا مؤمنين»، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند»، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزی و جمعی ديگر از مسئولان دومين همايش نماز و عفاف امروز چهارشنبه، 25 آبان‌ماه در در اراك برگزار شد.
«محمدرضا گرجی»، معاون فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزی و دبير دومين همايش نماز و عفاف در حاشيه برگزاری اين همايش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، با اشاره به اينكه فراخوان اين همايش در چهار محور تأثير نماز در جامعه، تأثير نماز در خانواده، نماز، ايثار و شهادت، نماز و فعاليت‌های فرهنگی و اجتماعی اعلام شده بود، گفت: علاقه‌مندان تا پايان تيرماه فرصت داشتند مقالات خود را به بنياد شهيد استان مركزی و ادارات بنياد شهيد شهرستان‌های استان ارسال كنند.
وی با بيان اينكه 500 نفر از خاندان معظم شاهد و ايثارگر اعم از دانش‌آموزان، دانشجويان و همسران شاهد و ايثارگر از جامعه هدف سراسر استان در اين همايش حضور دارند، افزود: 20 مقاله با موضوع نماز در قرآن و حديث به اين همايش ارسال شد كه از بين آن‌ها سه مقاله به‌عنوان آثار برتر شناخته شدند.
اين مقام مسئول در پايان، انس و آشنايی هر چه بيشتر جوانان و نوجوانان با معارف غنی اسلامی، اهتمام به برپايی نماز اول وقت و ارزش دنيوی و اخروی آن، نشر فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به ويژه در بين قشر جوان و ايجاد رابطه متقابل بين نماز و عفاف و تجلی آثار نماز حتی در پوشش ظاهری و حجاب را از مهم‌ترين اهداف اين همايش عنوان كرد.
captcha