فعالان دانشجويی خارج از كشور در دفاع از ارزش‌های انقلابی مستحكم باشند
کد خبر: 2238830
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵

فعالان دانشجويی خارج از كشور در دفاع از ارزش‌های انقلابی مستحكم باشند

گروه سياسی: اتحاديه‌های تشكل‌های دانشجويی ايران با صدور بيانيه‌ای، ضمن تقدير از مواضع انجمن‌های اسلامی دانشجويان اروپا درباره تسخير سفارت انگلستان اعلام كردند: فعالان دانشجويی خارج از كشور در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی با قوت هرچه تمام‌تر گام بردارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به نقل از روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجويان، اتحاديه‌های تشكل‌های دانشجويی ايران با صدور بيانيه‌ای، از مواضع انجمن‌های اسلامی دانشجويان اروپا درباره تسخير سفارت انگلستان حمايت كردند.
متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل است:
محرم امسال شاهد نمايان شدن و عينيت يافتن شعار «هيهات من‌الذله» سرور و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) بوديم كه طی آن فرياد ظلم‌ستيزی و قطع يد يزيديان زمانه از مركز فساد و استعمار بريتانيای صغير و البته حقير از سوی دانشجويان ولايی و انقلابی ايران شنيده شد.
از سوی ديگر پس از چندين سال حضور در عرصه‌های فرهنگی و سياسی، شاهد اعلام مواضع جنبش دانشجويی ايرانيان خارج از كشور هستيم كه طی بيانيه‌ای با دانشجويان پيرو خط ولايت در ايران در تاديب دولت خبيث انگلستان به نوعی اعلام همبستگی كرده و از مسوولان وزارت خارجه به دليل بازتاب منفی مواضع انفعالی آن‌ها در خارج از كشور انتقاد كرده است.
لذا جنبش دانشجويان ايران ضمن تقدير از مواضع شجاعانه و هوشمندانه اتحاديه انجمن‌های اسلامی دانشجويان اروپا، آن را نقطه عطفی در اتحاد و يكپارچگی جنبش‌های دانشجويی ايرانيان مسلمان در داخل و خارج از كشور دانسته و مقدمه‌ای بر اتحاد و همبستگی ساير جنبش‌های دانشجويی عدالتخواه و ضد امپرياليسم در اقصی نقاط دنيا تلقی می‌كند.
توصيه تشكل‌های دانشجويی در ايران به فعالان دانشجويی خارج از كشور در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی كه به قيمت خون چند صد هزار شهيد به دست آمده اين است كه در اين مسير دشوار و البته توام با كارشكنی مغرضان و نيز با وجود فشارهای احتمالی كانون‌های توطئه و نفاق، با توكل بر خدا و پافشاری بر اصول مقدس خود، زمينه‌های تحقق اهداف و آرمان‌های اسلامی و انقلابی را فراهم آورند و در راستای صدور انقلاب و نيز معرفی صحيح و دقيق اين انقلاب كبير با قوت هرچه تمام‌تر گام بردارد و ذره‌ای از اصول بر حق خود عقب‌نشينی نكند.
در پايان اعلام می‌كنيم تا زمانی كه اين اتحاديه دانشجويی در مسير اصول و ارزش‌های انقلابی و نيز در راستای منويات مقام عظمای ولايت گام بردارد، مورد حمايت قاطعانه جنبش دانشجويی مكتبی ايران است و از هيچ حمايتی در راستای تحكيم موضع انقلابی در قلب دنيای استكبار فروگذار نخواهيم كرد.
captcha