افتتاح مجموعه فرهنگی و مذهبی بيت‌الزهرا(س) ويژه بانوان در بندرعباس
کد خبر: 2281621
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳

افتتاح مجموعه فرهنگی و مذهبی بيت‌الزهرا(س) ويژه بانوان در بندرعباس

گروه سياسی و اجتماعی: مجموعه فرهنگی و مذهبی بيت‌الزهرا(س) در بندرعباس با حضور مسؤلين افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه هرمزگان، در اين مراسم فرماندهی و مسؤل نمايندگی ولی‌فقيه در نيروی دريايی سپاه حضور داشتند.
دريادار «علی فدوی»، در مراسم افتتاح اين مركز اظهار كرد: اقدامات و فعاليت‌های فرهنگی برای خانواده‌ها بسيار حائز اهميت است و بايد بيش از پيش به آن توجه شود.
وی با اشاره به اينكه از هر طرح حساب شده و هدفمند فرهنگی استقبال و حمايت خواهد شد، گفت: حركت‌های فرهنگی در حوزه دين و احكام بايد جدی گرفته شوند.
فدوی تاكيد كرد: بايد از هرگونه افراط و تفريط در حوزه‌های مختلف دينی و مذهبی پرهيز شود، چرا كه ممكن است علاوه بر اينكه سودی نداشته باشد، اثر سوء نيز داشته باشد.
مجموعه فرهنگی و مذهبی بيت الزهرا(س) كه با كمك فرماندهی نيروی دريايی سپاه به مرحله بهره‌برداری رسيد، در قالب حسينيه فعاليت خواهد كرد.
علاوه بر آن نيز با بهره‌گيری از مربيان شايسته اقدام به داير كردن كلاس‌های مختلف تخصصی و آموزشی در موضوعات قرآنی،‌ حوزوی، هنری، مهارت‌های زندگی و مشاوره كرده و از بانوان علاقمند برای شركت در اين كلاس‌ها ثبت نام كنند.
اين مجموعه علاوه بر برگزاری كلاس‌های ياد شده به مكانی برای برگزاری مراسم و جلسات بانوان و همچنين فعاليت‌های امور خيريه اختصاص می‌يابد.
captcha