طرح «نماز و سلامتی» در قرقيزستان اجرا شد
کد خبر: 2289115
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۴

طرح «نماز و سلامتی» در قرقيزستان اجرا شد

گروه فرهنگ و هنر: طرح «نماز و سلامتی» از سوی رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در جمهوری قرقيزستان در شهر «بيشكك»، پايتخت این کشور، اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه منطقه آسيای مركزی، طرح مذکور در قالب چاپ و انتشار بروشور «نماز و سلامتی» و توزیع آن بین مسلمانان قرقیزی توسط رايزنی فرهنگی ايران در این کشور اجرا شد.
فوايد علمی نماز، آثار نماز بر سلامتی جسم و نقش نماز در درمان البته همراه با دلايل و سخنان دانشمندان غيرمسلمان درباره آثار فوق‌العاده نماز، از مطالب مهم این بروشور است.
لازم به ذکر است، رايزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان حدود 400 نسخه از این بروشور را تهیه و با هدف ترغیب مسلمانان قرقيزی به اجرای دستورات مهم دین اسلام، بین شهروندان این کشور در مراكز اسلامی شهر بيشكك توزيع کرد.


///////////

منتشر بروشور نماز و سلامتی در پايتخت جمهوری قرقيزستان
0 گروه فرهنگ و هنر: در شهر بيشكك پايتخت جمهوری قرقيزستان از طرف رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران بروشور نماز و سلامتی منتشر شد.

1 به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه آسيای مركزی، رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در بين مسلمانان قرقيز بروشور نماز و سلامتی به زبان قرقيزی منتشر كرد.

2 اين بروشور فوايد علمی نماز و آثار نماز بر سلامت جسم و نقش نماز در درمانی همراه با دلايل و سخنان دانشمندان غير مسلمان درباره آثار فوق العاده نماز نوشته شد.

3 اين بروشور به تعداد 400 نسخه در مراكز اسلامی بيشكك در ميان مسلمانان قرقيز توزيع شد.

4 رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران با هدف جذبيت مسلمانان قرقيزستان برای اجرا دستور مهم خدا اين بروشور منتشر كرد.

captcha