برگزاری نخستين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تهران در سال 91
کد خبر: 2305206
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

برگزاری نخستين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تهران در سال 91

گروه ادب: به گفته معاون مديركل و رئيس كتابخانه‌های استان تهران، نخستين جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تهران با محوريت نامگذاری سال 1391 با عنوان سال «توليد ملی، حمايت از كار و سرمايه ايرانی» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل كتابخانه‌های عمومی استان تهران، علی نيكنام با اشاره به برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تهران گفت: با توجه به نامگذاری سال جديد از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال توليد ملی، حمايت از كار و سرمايه ايرانی» مصوب شد تا اداره‌ها و سازمان‌های دولتی پيشنهادها و دستورهای لازم را برای تحقق اين شعار در جلسه آينده شورا اعلام كنند.
وی تصريح كرد: بدون ترديد ايجاد بسترسازی فرهنگی و آگاهی‌بخشی لازم از سوی شورای فرهنگی شهرستان درباره نهادينه كردن و فرهنگ‌سازی اين شعار در جامعه می‌تواند افق‌های روشنی را مطابق آنچه مورد نظر مقام معظم رهبری بوده است فراهم آورد.
نيكنام همچنين درباره ديگر مصوبات اين شورا افزود: مقرر شد تمام دستگاه‌های دولتی برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمين دوره مجلس شورای اسلامی، همانند دور اول همكاری و همياری مناسبی را برای حضور پرشور مردم در انتخابات داشته باشند.
به گفته معاون مديركل و رئيس كتابخانه‌های استان تهران قرار است در آينده‌ای نزديك از دستگاه‌ها و نهادهايی كه بيشترين همكاری را در برگزاری و تشويق برای حضور مردم در انتخابات را داشته‌اند طی يك جشنواره يا همايش تجليل به عمل آيد.
لازم به يادآوری است، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران هر ماه يك بار برگزار می‌شود.
captcha