كارگاه «هنر تلاوت قرآن» 5 ارديبهشت در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2310351
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱

كارگاه «هنر تلاوت قرآن» 5 ارديبهشت در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «هنر تلاوت در قرآن كريم» با حضور احمد ابوالقاسمی، پنجم ارديبهشت‌ماه، در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در راستای ارتقاء سطح تلاوت قاريان قرآن كريم فرهنگ‌سرای قرآن اقدام به برگزاری كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» با حضور استاد احمد ابوالقاسمی، قاری بين‌المللی كشورمان كرده است.
بنابر اين گزارش، اين كارگاه قرآنی ويژه قاريان سراسر كشور، اين هفته سه‌شنبه، پنجم ارديبهشت‌ماه، از ساعت 16:30 تا 19:30 عصر در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از شش سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
همچنين فرهنگ‌سرای قرآن با هدف نهادينه‌كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم، كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند.
كارگاه آموزشی «تدبر در قرآن» با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان فردا، سه‌شنبه، پنجم ارديبهشت‌‌ماه، ساعت 17 تا 18 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده برگزار می‌شود.
نمايشگاه گروهی با عنوان «عكس زندگی» كه نمايشگاه مجموعه آثار فتومونتاژ است از دوم ارديبهشت‌ماه در فرهنگ‌سرای قرآن برپا شده و تا هفتم ارديبهشت از ساعت 9 تا 17 برای بازديد علاقه‌مندان داير است.
همچنين برنامه «دوست من نماز» كه ويژه جشن عبادت نوجوانان است از دوم ارديبهشت در فرهنگ‌سرای قرآن آغاز شده و تا پنجم اين ماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان برای شركت در اين كارگاه‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha