شهيد منتظر قائم با شهادت خود واقعه طبس را ماندگار کرد
کد خبر: 2312104
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۱:۴۷

شهيد منتظر قائم با شهادت خود واقعه طبس را ماندگار کرد

گروه سیاسی و اجتماعی: فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهيد منتظر قائم با شهادت خود، مهر محكمی به اين روز زد تا همواره در نظر داشته باشيم كه وعده خداوند تحقق خواهد یافت.

سردار سرتيپ پاسدار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه يزد، گفت: شهيد منتظر قائم با شهادت خود، مهر محكمی به اين روز زد تا همواره در نظر داشته باشيم كه وعده خداوند تحقق‌يافتنی است.
سردار فدوی افزود: باور به وعده خدا، بهترين ياور مومن است كه البته با شروطی همراه است و آن عمل بنده مومن است.
وی اظهار کرد: در شبی كه همه خواب بوديم و آمريكاييها اين عمليات را اجرا مي‌كردند، تنها زنده‌دلان و عارفانی چون امام(ره) متوجه مساله بوده و از خداوند طلب ياری می‌كردند.
فرمانده نيروی دريايی سپاه با اشاره به آيه «إن تَنصُرُوا اللهَ يَنصُركُم» خاطرنشان ساخت: باور به اين مهم، ياوری برای ما به وجود می‌آورد كه بر اثر آن بيش از 33 سال است هجمه‌ها را پاسخگو و هر روز بهتر و متفاوت‌تر از ديروز باشيم.
وی افزود: وضعيت كنونی ما با زمان شروع جنگ تحميلی، كودتای نوژه و حتی همين چند سال اخير قابل مقايسه نيست چرا كه شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) وعده خدا را باور داشتند و قائل به انجام دادن شروط آن بودند.
سردار فدوی تصريح كرد: اين روند يك روند پايان‌ناپذير است و خداوند هيچگاه راهی برای سلطه كافران بر مومنان قرار نداده است.
وی يادآور شد: قبل از رويارويی رزمندگان اسلام با آمريكايي‌ها، جهان باور نمی‌كرد كه كسی بتواند به توان نظامی آمريكا خدشه‌ای وارد كند.
فرمانده نيروی دريايی سپاه ادامه داد: آمريكا مدعی بود كه برای حفظ امنيت انرژی جهان به خليج فارس آمده است در حاليكه در طول يك سال و نيم، تقريبا 300 كشتی مورد اصابت قرار گرفت كه اگر آنها در ادعای خود صادق بودند اين اتفاق نمی‌افتاد.
وی در بخش ديگری از سخنان خود بر اين نكته تأكيد كرد كه استطاعت نيروهای مسلح جمهوری اسلامی نسبت به گذشته روز به روز افزايش داشته است و نيروهای مسلح جمهوری اسلامی ايران با جديت و اقتدار تمام به ايستادگی خود در برابر مستكبران ادامه خواهند داد.
سردار فدوی تصريح كرد: دشمنی آمريكا با ما نه تنها خصومتی اقتصادی و فرهنگی و سياسی است بلكه ماهيت حق و باطلی دارد كه تا وقتی حق و باطل هست، اين دشمنی وجود دارد.
استاندار يزد نيز در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمد منتظر قائم گفت: روزی ابرهه می‌خواست كعبه را ويران كند اما صاحب كعبه او و سپاهيانش را نابود كرد و روزی هم آمريكا می‌خواست تا انقلاب اسلامی را شكست بدهد اما صاحب اين انقلاب او را به شكستی مفتضحانه وا داشت.
محمدرضا فلاح‌زاده افزود: ما به تبعيت از حضرت زينب(س) به آمريكا می‌گوئيم هرچه ديديم از شهادت فرزندان اين ملت در ميدان ژاله تهران گرفته تا 8 سال جنگ تحميلی و.... زيبا بود و اكنون نيز استقامت ما در برابر تهاجم فرهنگی تو و عمال تو زيباست.
استاندار يزد اظهار داشت: ايستادگی ما در برابر تحريم‌ها و كسب پيشرفت‌ها برای اين ملت، زيباست چراكه ما برای رضايت خدا اين همه سختی را متحمل شده‌ايم.
فرماندار طبس نيز در اين مراسم با اشاره به ابعاد اين حادثه عظيم گفت: اين عمليات پروژه‌ای حساس و دقيق بود كه توسط نخبگان نظامی آمريكا به‌منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران طراحی شده بود که با شكست آمريكا در اين صحرا، ننگ اين كشور تا هميشه در تاريخ ثبت شد.
captcha