آغاز طرح آموزش صوت و لحن پيشرفته قرآن در مؤسسه فاطميون قرچك
کد خبر: 2318463
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱

آغاز طرح آموزش صوت و لحن پيشرفته قرآن در مؤسسه فاطميون قرچك

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح آموزش صوت و لحن پيشرفته و تجويد تكميلی قرآن با حضور 25 قرآن‌آموز در مؤسسه فاطميون قرچك اجرا می‌شود.

رقيه طهماسبی، مدير مؤسسه فاطميون قرچك در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، درباره اجرای اين طرح آموزشی گفت: طرح آموزش صوت و لحن پيشرفته و تجويد تكميلی قرآن در راستای نشر آموزه‌های تكميلی قرائت فصيح و آهنگينی قرآن با حضور 25 قرآن‌آموز در مؤسسه فاطميون قرچك اجرا می‌شود.
وی اظهار كرد: دوره آموزش قرائت سطح 3 قرآن با شركت 25 قرآن‌آموز و با حضور غفوری، از اساتيد برتر قرآن در مؤسسه فاطميون قرچك برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان با شركت در اين دوره می‌توانند آيات قرآن را به صورت فصيح و رعايت قواعد تجويدی قرائت كنند.
طهماسبی عنوان كرد: دوره آموزش قرائت سطح 1 و 2 قرآن نيز روزهای زوج با شركت 60 قرآن‌آموز و با حضور كزانی و غفوری، از اساتيد برتر قرآن كريم برگزار می‌شود.
مدير مؤسسه فاطميون قرچك خاطرنشان كرد: اين دوره‌های آموزشی بر اساس كتاب حلية‌القرآن سطح 2 و هنر تلاوت قرآن در 80 جلسه آموزشی برگزار می‌شود و شركت‌كنندگان در صورت موفقيت در آزمون پايان ترم گواهينامه گذراندن دوره را دريافت می‌كنند.
captcha