حضور 23 هزار زوج دانشجو در پانزدهمين دوره طرح «همسفر تا بهشت»
کد خبر: 2320004
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸

حضور 23 هزار زوج دانشجو در پانزدهمين دوره طرح «همسفر تا بهشت»

گروه اجتماعی: رئيس اداره جشنواره‌های دانشجويی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از پايان اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس تا 28 ارديبهشت‌ماه جاری، خبر داد و گفت: تا آن زمان در حدود 23 هزار زوج به اين سفر فرهنگی و معنوی اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين حسين افتخاريان، رئيس اداره جشنواره‌های دانشجويی و طرح‌های سراسری نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) از اعزام 17 هزار و 500 زوج دانشجو از بهمن‌ماه سال گذشته، به مشهد مقدس در قالب برنامه همسفر تا بهشت خبر داد.
وی گفت: برنامه اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس تا 28 ارديبهشت‌ماه جاری، ادامه دارد و تا آن زمان حدود 23 هزار زوج به اين سفر فرهنگی و معنوی اعزام می‌شوند.
حجت‌الاسلام افتخاريان در ادامه از ميزان رضايتمندی 90 درصدی دانشجويان شركت‌كننده در اين مراسم خبر داد و تأكيد كرد: 15 هزار و 800 دانشجو در مراسم ازدواج دانشجويی در مراسم كتابخوانی حكمت مطهر، 18 هزار دانشجو در مسابقه نهج‌البلاغه دانشگاهيان كشور و شش هزار نفر در مسابقات حفظ قرآن كريم شركت كرده‌اند.
وی به ثبت ‌نام 61 هزار نفر در پانزدهمين دوره طرح «همسفر تا بهشت» اشاره كرد و گفت: در اين دوره كه از 17 بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده بود 61 هزار زوج ثبت نام كردند كه نزديك به 23 هزار نفر به مشهد مقدش اعزام شدند.
رئيس اداره جشنواره‌های دانشجويی و طرح‌های سراسری نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها زمان ثبت‌ نام دور جديد را به طور تقريبی مهرماه سال جاری، دانست و گفت: زوج‌هايی كه تاريخ عقد آنان از مهرماه سال 90 تا مهرماه سال 91 است می‌توانند برای اين دوره ثبت نام كنند.
captcha