برپايی نمايشگاه كتاب با عنوان حكمت مطهر در زندان نيشابور
کد خبر: 2327911
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸

برپايی نمايشگاه كتاب با عنوان حكمت مطهر در زندان نيشابور

گروه خبرنگاران افتخاري: رييس اداره زندان نيشابور از برپايي نمايشگاه كتاب با عنوان حكمت مطهر در زندان نيشابور خبر داد و گفت: اين نمايشگاه با هدف ايجاد فضای مناسب فرهنگی در زندان‌ نيشابور،‌ احيا و شناساندن آثار فرهنگی،‌ ادبی و علمی شهيد مطهری برپا شده است.

محمدرضا رجبی، رييس اداره زندان نيشابور، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوي، از برپايي نمايشگاه كتاب با عنوان حكمت مطهر در زندان نيشابور خبر داد و گفت: اين نمايشگاه با هدف ايجاد فضای مناسب فرهنگی در زندان‌ نيشابور،‌ احيا و شناساندن آثار فرهنگی،‌ ادبی و علمی شهيد مطهری برپا شده است.
وي افزود: شهيد مطهری مدرسی با اخلاق و معلمی نمونه بود كه الگوگيری از منش اخلاق و شيوه تدريس وی در راستای تربيت و آموزش علم و فرهنگی ضروری است.
رجبي با اشاره به آثار ارائه شده در اين نمايشگاه، تصريح كرد: در اين نمايشگاه 2000 جلد كتاب از آثار شهيد مطهری با مضامين و موضوعات مختلف تحت عنوان حكمت مطهر در محل بند بسته برپا شده و برای بازديد زندانيان به مدت يك هفته داير است.
رييس اداره زندان نيشابور ادامه داد: از ديگر برنامه‌های فرهنگی زندان می‌توان به برپايی كوهپيمایي ويژه كاركنان، مسابقات مقاله‌نويسی، خلاقه‌نويسی و كتابخوانی اشاره كرد.
يادآوري مي‌شود كه كتابخانه زندان با تعداد اعضای 254 نفر فعال بوده و كتاب‌های موجود در اين كتابخانه به بيش از 5 هزار نسخه می‌رسد كه با موضوعاتی مانند داستان، شعر، دينی مذهبی، علمی و غيره موجود است.
captcha