آغار ثبت نام دوره‌های آموزش مفاتيح و اشعار عرفانی در كانون آموزش قرآن تهران
کد خبر: 2336125
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱

آغار ثبت نام دوره‌های آموزش مفاتيح و اشعار عرفانی در كانون آموزش قرآن تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ثبت نام دوره‌های آموزش مفاتيح‌الجنان و شعرهای عرفانی در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا تكميل ظرفيت از سوی متقاضيان ادامه دارد.

مجتبی وزيری، مديرعامل مركز آموزش قرآن تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: ثبت نام دوره‌های آموزش مفاتيح‌الجنان و شعرهای عرفانی ويژه بانوان در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا تكميل ظرفيت از سوی متقاضيان ادامه دارد.
وی در ادامه افزود: مدت زمان در نظر گرفته شده برای اين دوره آموزشی سه ماه است كه با حضور ثبت نام شدگان در مكان اين مؤسسه قرآنی در دو كلاس مجزا آغاز می‌شود.
اين مسئول تصريح كرد: از مربيان در نظر گرفته شده برای اين دوره‌های آموزشی می‌توان به مرادخانی و فلاحت‌خواه اشاره كرد كه كلاس‌های اين دوره آموزشی را دو جلسه در هفته طبق برنامه‌ريزی‌های انجام شده برگزار می‌كنند.
وزيری بيان كرد: در پايان هر جلسه زمانی به پرسش و پاسخ اختصاص داده شده است و شركت‌كنندگان با شركت در اين كلاس‌ها پاسخ سؤالات خود را دريافت خواهند كرد.
علاقه‌مندان جهت شركت در اين دوره‌ها و ثبت نام می‌توانند به آدرس اين مركز قرآنی در خيابان وحدت اسلامی، جنب مدرسه راهنمايی هاجر، كوچه زهره، كانون آموزش قرآن مراجعه كرده ويا با شماره تلفن‌های 55370055 و 55391133 تماس حاصل كنند.
captcha