مسابقه كتابخوانی «آفتاب مهر» در سراسر كشور برگزار می‌شود
کد خبر: 2344007
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۶

مسابقه كتابخوانی «آفتاب مهر» در سراسر كشور برگزار می‌شود

گروه حوزه‌های علميه: مركز تخصصی مهدويت مسابقه بزرگ كتابخوانی آفتاب مهر را در سراسر كشور برگزار می‌كند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مركز تخصصی مهدويت در راستای گسترش و توسعه فرهنگ ناب انتظار در ميان اقشار مختلف جامعه، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، تربيت مبلغ و همچنين برنامه‌های فرهنگی و علمی می‌كند.
يكی از برنامه‌هايی كه از سوی اين مركز در راستای توسعه و تعميق باورداشت مهدويت برگزار می‌شود، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی و كتابخوانی است.
مسابقه كتابخوانی با عنوان آفتاب مهر، از جمله برنامه‌های اين مركز است كه با همكاری مراكز بنياد مهدی موعود(عج)، در سراسر كشور برگزار می‌شود.
كتاب آفتاب مهر، منبع اصلی اين مسابقه است كه از پاسخ‌هايی كه كارشناسان اين مركز نسبت به شبهات و سوالات پيرامون مهدويت، طی سال‌ها، ارائه كرده‌اند، گردآوری و منتشر شده است.
در اين كتاب به مباحثی از جمله ابعاد انتظار، موعود شناسی، مهدی(عج) ياوری و مهدی(عج) باوری و مهدی(عج) زيستی، انتظار و خانواده و وظايف منتظران و... پرداخته شده است.
گفتنی است، كمك هزينه حج عمره، كمك هزينه سفر به عتبات عاليات، مشهد و قم در كنار جوايز نفيس ديگر از جمله جوايزی است كه برای برندگان اين مسابقه در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان برای تهيه اين كتاب می‌توانند به شعب بنياد مهدی موعود(عج) در سراسر كشور مراجعه و برای كسب اطلاعات بيشتر به نشانی اينترنتی www.mahdi313.itactive.ir مراجعه كنند.
captcha