آشنايی جوانان با مفاهيم صهيونيستی در نمايشگاه طليعه ظهور
کد خبر: 2358147
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

آشنايی جوانان با مفاهيم صهيونيستی در نمايشگاه طليعه ظهور

مفاهيم، نمادها و نشانه‌های صهيونيستی در غرفه ويژه‌ای در نمايشگاه طليعه ظهور در معرض بازديد عموم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از ستاد خبری نمايشگاه طليعه ظهور، اين نمايشگاه دارای غرفه‌های گوناگونی در رابطه با مفاهيم آخرالزمانی است كه يكی از آن‌ها غرفه‌ ويژه بررسی نمادها و نشانه‌های صهيونيستی با همين عنوان است.
در اين غرفه كه دارای زمينه‌ای سياه به نشانه تاريكی و ظلمانی بودن اين مكتب است، مجموعه‌ای از پوسترها و تصاوير آموزشی و خبری در رابطه با مفاهيم صهيونيسم جهانی و نمادهای اين مكتب قرار داده شده است.
بررسی ديدگاه‌های صهيونيسم و انديشه‌وران اين مكتب به مسائلی چون زنان و نيز پاسخ به شبهات وارده از سوی صهيونيست‌ها از موضوعات ديگر پوسترهای به نمايش درآمده در اين غرفه است.
تهاجم فرهنگی، بررسی نمادهای قوم يهود، مسيحيت صهيونيستی، جريان‌های فتنه يهود در تاريخ اسلام و سازمان‌های يهود، موضوعات ديگری هستند كه در معرض بازديد عموم قرار داده شده‌اند.
علاقه‌مندان به مباحث آخرالزمانی می‌توانند مباحثی چون عرفان‌های نوظهور و هشدارهای خانوادگی و اجتماعی مربوط به تهاجم فرهنگی يهود را در قالب پوسترهای آموزشی ويژه‌ای در اين غرفه تماشا كرده و از مشاوره كارشناسان حاضر در اين غرفه نيز بهره‌مند‌ شوند.
captcha