تكليف‌مداری و ولايت‌پذيری شاخص و معرف نيروی دريايی سپاه است
کد خبر: 2367760
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

تكليف‌مداری و ولايت‌پذيری شاخص و معرف نيروی دريايی سپاه است

گروه سياسی: فرمانده نيروی دريايی سپاه با اشاره به دريافت تكليف مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال اين نيرو به بندرعباس، گفت: تكليف‌مداری و ولايت‌پذيری شاخص و معرف نيروی دريايی سپاه است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سپاه‌نيوز، سردار سرتيپ پاسدار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همايش فرماندهان و مسئولان نيروی دريايی سپاه كه همزمان با افتتاح مركز تداوم و آموزش اين نيرو در مشهد مقدس برگزار شد، تكليف‌مداری را شاخص و معرف نيروی دريايی سپاه عنوان و تصريح كرد: اين نيرو به منظور انجام مأموريت‌های محوله خود فراتر از وظيفه و با بالا بردن استطاعت به آن می‌پردازد.
سردار فدوی اظهار كرد: نيروی دريايی سپاه اين افتخار را دارد كه در سال 65 به محض فهم اراده رهبر كبير انقلاب بدون كوچك‌ترين مكثی برای انجام عمليات مقابله به مثل با دشمن بعثی و قدرت‌های فرامنطقه‌ای به خليج فارس رفت و پس از دوران دفاع مقدس نيز به محض دريافت تكليف مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا مبنی بر انتقال و استقرار نيروی دريايی سپاه در بندرعباس و سواحل خليج فارس پای كار آمد و خواسته معظم‌له را عملياتی كرد.
وی انتقال نيروی دريايی سپاه به بندرعباس را نشانه تكليف‌مداری و لايت‌پذيری اين نيرو دانست و تأكيد كرد: ما فرزندان روح‌الله و سرباز سيدعلی هستيم و خود را تابع محض ولايت مطلقه فقيه می‌دانيم.
captcha