اعلام ويژه‌برنامه‌های شبكه سراسری معارف در ماه ميهمانی خدا
کد خبر: 2372707
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۷:۵۷

اعلام ويژه‌برنامه‌های شبكه سراسری معارف در ماه ميهمانی خدا

ويژه‌برنامه‌های شبكه سراسری معارف در ماه پر خير و بركت رمضان توسط روابط عمومی راديو معارف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومی راديو معارف، همزمان با فرا رسيدن ماه پر خير و بركت رمضان، برنامه‌های اين راديو بوی ميهمانی خدا گرفت.
گروه‌های مختلف برنامه‌ساز در اين ماه با برنامه‌های معارفی مختلف و متنوع همراه با شنوندگان روزه‌دار اين شبكه خواهند شد.
برنامه «نان و خرما» كاری از گروه فرهنگ و ادب به تهيه‌كنندگی ابوالفضل سليمانی ويژه‌زمان افطار است كه به موضوع آشنايی با آموزه‌های ادعيه رمضان و افطاری ساده می‌پردازد. اين ويژه‌برنامه هر روز از ساعت 19:30 همراه روزه‌داران شنونده خواهد بود.
همچنين ويژه‌برنامه «بهشت اجابت» كاری از گروه قرآن و حديث به تهيه‌كنندگی حجت‌الاسلام والمسلمين محمدجواد طوسی ويژه وقت سحر ماه رمضان است كه به موضوع اميد و رجا به فضل و رحمت الهی، فضاسازی معنوی و انس با قرآن كريم می‌پردازد. اين برنامه ساعت 15:45 دقيقه بامداد تقديم به سحرخيزان روزه‌دار خواهد شد.
همچنين برنامه «عشق الهی» كاری از گروه انديشه و حكمت به تهيه‌كنندگی حجت‌الاسلام والمسلمين محمد خليلی است كه به بررسی راه‌های جلب محبت الهی و آثار آن در زندگی می‌پردازد. شنوندگان می‌توانند اين برنامه را هر روز ماه مبارك رمضان به جزء روزهای 13، 19، 21 و 28 مرداد‌ماه، ساعت 23:15 از شبكه سراسری معارف بشنوند.
ويژه‌برنامه «فانوس» كاری ديگر از گروه خبر و برنامه‌های سياسی به تهيه‌كنندگی علی محمدی ضياء است كه به بيان خاطرات تبليغی مبلّغان دينی و حوزوی می‌پردازد. اين برنامه هر روز ماه مبارك رمضان به جزء روزهای 13، 17، 19، 21 و 28 مرداد‌ماه، ساعت 21:45 از راديو معارف پخش می‌شود.
همچنين ويژه‌برنامه «دعای افتتاح» كاری از گروه قرآن و حديث هر شب ماه رمضان، ساعت 21:15از راديو معارف پخش خواهد شد و جنگ شبانه «شبستان» كاری از گروه فرهنگ و ادب به تهيه‌كنندگی اميرعباس خاقانی، حميد اشتری، رضا رضايی و سيد احمد محمودی است كه به موضوعاتی همچون روزه، روزه داری و خانواده و ... می‌پردازد. اين جنگ در ماه مبارك رمضان هرشب به جزء 18، 20 و 22 مرداد‌ماه، ساعت 24 تقديم شنوندگان معارف جو خواهد شد.
ويژه‌برنامه «ماه خدا سلام» از ديگر برنامه‌های اين شبكه در ماه مبارك رمضان است كه كاری از گروه خبر و برنامه‌های سياسی به تهيه‌كنندگی سيد محمد مهدی ركنی است كه به بيان آثار و بركات اجتماعی روزه‌داری در اين ماه می‌پردازد. شنوندگان روزه‌دار می‌توانند شنونده اين برنامه در 31 تيرماه، ساعت 8:40 باشند.
captcha