جذب بيش از 800 حامی ايتام در استان البرز در رمضان سال گذشته
کد خبر: 2383760
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

جذب بيش از 800 حامی ايتام در استان البرز در رمضان سال گذشته

گروه سياسی و اجتماعی: مسئول طرح ايتام كميته امداد كرج از جذب بيش از 800 حامی برای كودكان بی‌سرپرست استان البرز در رمضان سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه البرز، سيدحسين ميرزا قوامی، مسئول طرح ايتام كميته امداد كرج شب گذشته، 12 مردادماه با حضور در غرفه این خبرگزاری در نمايشگاه قرآن و عترت البرز از جذب بيش از 800 حامی برای كودكان بی‌سرپرست استان البرز در رمضان سال گذشته خبر داد و گفت: خيران می‌توانند با انتخاب كودكان از روی برگه‌های معرفی آنان ماهيانه از مبلغ 15 هزار تومان به بالا به حساب اين كودكان واريز كنند.
وی افزود: ماه مبارك رمضان ماه كمك به ايتام است و افرادی كه به بهانه دستگيری از اين كودكان در اين طرح شركت می‌كنند بدون شك خير اين عمل نیک در زندگيشان نمايان می‌شود.
وی خاطرنشان كرد: هر حامی می‌تواند حداقل يك كودك را تا زمان ازدواج تحت پوشش خود قرار دهد و بخشی از هزينه‌های زندگی و تحصيل وی را متقبل شود. خيران می‌توانند با پر كردن فرم‌های اين طرح از يك سال به بالا سرپرستی تعدادی از اين كودكان را به عهده بگيرند.
وی اضافه كرد: در اين طرح سعی می‌شود برای هر كودك حداقل چهار حامی جذب شود تا بخشی از نيازهای اين كودكان مرتفع شود.
وی در پايان گفت: بايد شرايطی ايجاد شود كه مردم در تمامی ايام سال نسبت به انجام اين عمل خداپسندانه اقدام كنند و جذب حامی تنها منحصر به ماه مبارك رمضان نشود.
captcha